صفر تا 100 نصب ساندویچ پانل
صفر تا 100 نصب ساندویچ پانل

صفر تا 100 نصب ساندویچ پانل

صفر تا 100 نصب ساندویچ پانل

آموزش نصب ساندویچ پانل نیاز به طی دوره عملی و توضیحات کامل یک نصاب دارد . اما برای آشنایی بصورت خلاصه در این پست به آموزش نصب ساندویچ پانل صفر تا 100 می پردازیم .

آموزش نصب ساندویچ پانل سقفی

مراحل نصب ساندویچ پانل سقفی

آموزش نصب ساندویچ پانل دیواری

مراحل نصب ساندویچ پانل دیواری

چه قطعاتی برای نصب ساندویچ پانل نیاز است ؟

آموزش نصب ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل نوعی مصالح ساختمانی پیش ساخته عایق به صورت سقف و دیوار میباشد که طبق ابعاد و اندازهای که نصاب از پروژه و سازه برداشت نموده است در کارخانه تولید و برای نصب و اجرا ارسال میگردد.

ساندویچ پانل دیواری – قیمت ساندویچ پنل – ساخت اتاق یخچالی – ساندویچ پانل دنیای ماموت – نصاب ساندویچ پانل –

صفر تا 100 نصب ساندویچ پانل

صفر تا 100 نصب ساندویچ پانل

مراحل نصب ساندویچ پانل سقفی بعد از برداشت ابعاد

بعد از اینکه محصول به محل پروژه ارسال گردید همزمان نصابان شرکت ( دنیای ماموت ) به محل پروژه اعزام تا عملیات نصب شروع گردد. قبل اعزام نصابان باید برق و جرثقیل و درصورت لزوم داربست در محل پروژه اماده باشد . در مرحله اول باید ساندویچ پانل سقفی و ورق آبرو و فلاشینگ تاج و زیر تاج توسط جرثقیل به بالای سوله انتقال یابد.هنگامی که می خواهید پانل ها را به وسیله جرثقیل بلند کنید، باید به وسیله طنابی که به جعبه پانل ها بسته شده است، این کار را انجام دهید تا مجری این کار، بتواند به راحتی پانل ها را جابجا نماید. و از آسیب رسیدن به لبه پانل ها جلوگیری به عمل می آید . بعد از بلند کردن پانل ها، بایستی آنها را مطابق با طول، و جهت نصب پانل، روی ساختار پشتیبان سقف محکم شوند. ساختار پشتیبان باعث می شود تا پانل ها در برابر لغزش باد محفوظ بمانند.

ساندویچ پانل سقفی برای پوشش سقف استفاده می‌شود و دارای گام های ذوزنقه است.پانل سقفی به دلیل داشتن گامهای ذوزنقه ای و شکل اورلپ امکان نفوذ آب را به صفر رسانده است.محل استقرار پانل‌ها بصورت عرضی و طولی به شاسی یا ساختمان توسط ناودانی‌ های مخصوص با ضخامت ۱٫۵ یا ۲ میلیمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اتصال این ناودانی‌ها به شاسی فولادی توسط پرچ با فواصل ۲۵ الی ۳۰ سانتی متر انجام می‌شود.جهت ساخت استراکچر و زیرسازی ساندویچ پانل‌های دیواری باید به فاصله بین این قسمت ها توجه کنید

ستون‌ها – عرض کلی – محل نصب پانل‌ها – ارتفاع پانل‌ها – شدت وزش باد در منطقه

آموزش نصب ساندویچ پانل دیواری

در نصب ساندویچ پانل‌های دیواری و سقفی حتماً از پیچ‌های واشر دار مخصوص نصب استفاده شود.به گام پیچ‌ها و ارتفاع آنها توجه شود. برای درزبندی بهتر ساندویچ پانل می‌توان از چسب سیلیکون و نوارهای چسب استفاده کرد.

همانطور که میدانید،  پانل سقفی بیشتر در معرض تابش نور خورشید، و همچنین بارش برف و باران قرار دارد. پس نصب این گونه سازه ها نیازمند مهارت بیشتری می باشد. آب بندی و درزبندی ساندویچ پانل ها  باید بسیار با دقت انجام گیرد تا با گذشت زمان، دچار نشت نشود. برای آب بندی و درزبندی کردن سازه ها از فوم پلی اورتان، ورق فلاشینگ، ورق آبرو و نوار چسب های مخصوص بین درزهای سازه ها استفاده می شود و در آخر به وسیله پیچ های سرمته گالوانیزه به یکدیگر متصل می گردند.

قطعات جانبی ساندویچ پانل شامل فلاشینگ ساندویچ پانل ورق آبرو یا گاتر ، انواع پیچ و تیزه سقفی است

صفر تا 100 نصب ساندویچ پانل

صفر تا 100 نصب ساندویچ پانل

انواع ساندویچ پانل جهت نصب

نصب ساندویچ پنل قفلی

نصب ساندویچ پانل پیچ مخفی

ساندویچ پانل پیچ مخفی و کاربرد

نصب ساندویچ پنل سردخانه ای

روش و نحوه نصب پانل های ساندویچی

نکات مهم در اجرا و نصب ساندویچ پنل‌

قیمت و هزینه نصب انواع ساندویچ پنل

ابزار و وسایل مورد نیاز جهت نصب و اجرای ساندویچ پنل

انتخاب روش اصولی نصب ساندویچ پانل

انواع زیرسازی پانل ها

آموزش نصب ساندویچ پانل سقفی

مراحل اجرای ساندویچ پانل سقفی روی پروفیل z

آموزش  صفر تا 100نصب ساندویچ پانل دیواری

آموزش نصب انواع ساندویچ پانل ها براساس ساختار و نوع آنها در نصب و اجرا دارای تفاوت هایی است. ما در ادامه به بررسی جامع نصب ساندویچ پانل ها میپردازیم. اما شاید برایتان سوال پیش بیاد که نصب ساندویچ پنل چه مزیتی دارد؟ در پاسخ ما به شما می گوییم که پانل های ساندویچی، صفحات یا ورقه‌های عایق پیش ساخته‌ای هستند که در صنعت‌ و ساخت و سازهای مختلفی کاربرد دارند و علاوه بر خاصیت عایقی که در برابر گرما،‌ سرما، ‌رطوبت و صدا دارند در کاهش وزن و هزینه نهایی پروژه مورد نظر نیز تاثیرگذار هستند

در این مرحله، ساندویچ پانل روی سازه فلزی نصب می‌شود. برای انجام این کار، ابتدا ساندویچ پانل نزدیک به محل نصب حمل می‌شود و سپس با استفاده از دریل و پیچ، به سازه فلزی چسبانده می‌شود. پس از نصب پانل‌ها روی تیرها و ستون‌های سازه، لایه‌های پایینی سردر تیرها بریده و نوار بندی شده و سپس با پیچ چوبی محکم شده و با قطعات تزریق شده پوشانده می‌شود. این فرایند تا جایی ادامه می‌یابد که تمام سطح پوششی ساختمان پوشانده و به پایان برسد.

در نصب ساندویچ پانل های دیواری و سقفی حتما به ۱- پیچ های واشردار مخصوص نصب ۲- گام پیچ ۳- ارتفاع پیچ ۴- چسب سیلیکونی برای درزبندی دقت کنید. پانل های سقفی بیشتر در مقابل تابش نور خورشید، برف و باران هستند پس نصابان ساندویچ پانل های سقفی باید خیلی ماهر تر باشند و درز بندی و آب بندی پانل های سقف خیلی مهم است.

ساندویچ پانل دیواری – قیمت ساندویچ پنل – ساخت اتاق یخچالی – ساندویچ پانل دنیای ماموت – نصاب ساندویچ پانل –

صفر تا 100 نصب ساندویچ پانل

صفر تا 100 نصب ساندویچ پانل

نکات قابل توجه برای نصابان ساندویچ پانل

محل نصب ساندویچ پانل ها   دیوار ها و سقف های سازه ها

نکته نصب ساندویچ پانل سقفی 

 درز بندی و آب بندی سقف 

نصب فلاشینگ زیر تاج و بالای تاج 

نصب دقیق و شیب بند شده آبرو

نکته نصب ساندویچ پانل دیواری

زیر سازی و شاسی کشی اصولی و زیبا

 زیبایی سازه و مخفی بودن پیچ ها

قیمت و هزینه نصب انواع ساندویچ پنل

قیمت نصب انواع ساندویچ پانل ها متفاوت است.قیمت نصب ساندویچ پانل ها بر اساس دستمزد و وسایل مورد استفاده شده در نصب محاسبه می شود.

منظور از قیمت نصب ساندویچ پانل دستمزد نصاب و تیم او همراه با هزینه‌ وسایل جانبی مورد نیاز جهت نصب صفحات است و قیمت آن به این قسمت مربوط نمی‌شود. بنابراین، با توجه به متراژ پروژه و زمانی که باید صرف نصب ساندویچ پنل‌ ها شود همچنین بر اساس میزان حرفه‌ای بودن تیم نصب کننده قیمت نصب انواع ساندویچ پانل کاملاً متغیر است.

واما باید در نظر داشته باشید که در هر صورت سرعت و قیمت نصب پانل در هر سازه نسبت به مصالح دیگر بسیار مقرون‌ به صرفه است و نصب این صفحات عایق نیاز به نیروی انسانی زیاد و وسایل جانبی بیش از حد که هر دو هزینه‌بر هستند، ندارد. باید توجه داشته باشید که هرچقدر اعضای تیم نصب و وسایل جانبی مورد استفاده در نصب بیشتر باشد قیمت نهایی نصب آن نیز بیشتر است. جهت اطلاع و استعلام قیمت ساندویچ با کارشناسان نصب شرکت دنیای ماموت تماس بگیرید ..

صفر تا 100 نصب ساندویچ پانل

صفر تا 100 نصب ساندویچ پانل

ابزار و وسایل مورد نیاز جهت نصب و اجرای ساندویچ پنل

با توجه به نوع ساندویچ پانل و سازه مورد نظر ممکن است وسایل و ابزار زیر جهت نصب این صفحات عایق لازم باشد.

ورق فلاشینگ و آبرو

فوم پلی اورتان

دستگاه مخصوص برش ( پانل بر )

دریل

پیچ‌ها و واشرهای مخصوص

پرلین

پیچ سر مته و

قوطی

با ما تماس بگیرید مشاوران و کارشناسان ما در شرکت پاسخگوی تمامی سوالات شما درباره نحوه خرید و نصب ساندویچ پانل میباشند .

7865 382 0912

2717 3222 028

ساندویچ پانل ماموت

ساندویچ پانل دیواری – قیمت ساندویچ پنل – ساخت اتاق یخچالی – ساندویچ پانل دنیای ماموت – نصاب ساندویچ پانل –
قیمت ساندویچ پنل
نصاب ساندویچ پانل

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل :هر چه ضخامت ساندویچ پانل بیشتر باشه معمولا قیمت هم افزایش پیدا خواهد کرد , ساندویچ پانل های ضخامت پایین و با ورق ضخامت کمتر ارزانتر از ساندویچ پانل های ورق 5 دهم می باشند . 

جزئیات ساندویچ پانل

جزئیات ساندویچ پانل ,یکی دیگر از اجزای ساندویچ پانل استفاده از مواد عایق پلی یورتان به علت خواص و مزایای ویزه فوم های پلی یورتان نسبت به سایر مواد عایق , از جمله عایق دمایی ایده آل با کمترین ضریب انتقال حرارت

مقایسه اتاق یخچالی ماموت با دگر رقبا

مقایسه اتاق یخچالی ماموت با دگر رقبا , برای حمل بستنی برای اتاق خود درب بغل تعبیه نمایند تا حمل و نقل کارتن ها راحت وسریع باشد و همچنین برای حمل گوشت ریل های مخصوصی نصب نمایند

لیست قیمت ساندویچ پانل 4 سانتی

لیست قیمت ساندویچ پانل 4 سانتی / قیمت ساندویچ پانل ضخامت 4 سانتی با توجه به جنس ورق ( آلوزینک / گالوانیزه ) ضخامت ورق ( 0.5 و 0.4 ) ضخامت پوشش رنگ ( سوپر پلی استر / پلی استر معمولی ) عایق میانی ساندویچ پنل ( پلی اورتان / پلی استایرن )  تعین و مشخص میگردد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برو بالا