مقایسه اتاق یخچالی ماموت با دگر رقبا , قیمت اتاق یخچالی
مقایسه اتاق یخچالی ماموت با دگر رقبا

مقایسه اتاق یخچالی ماموت با دگر رقبا

مقایسه اتاق یخچالی ماموت با دگر رقبا

اتاق یخچالی نوعی محفظه بسته میباشد که در شرکت دنیای ماموت با مواد اولیه مرغوب و با کیفیت برای حمل ونقل درون شهر و برون شهری محصولات غذای فاسد شدنی استفاده میگردد . دنیای ماموت از اولین و بزرگترین کارخانه تولید اتاق های ایزوله و یخچالی بالای صفر و زیر صفر میباشد که با درخواست مشتری و بازار تمامی محصولات خود را به روزرسانی و با توجه به تکنولوزی امروزه تولید مینماید . 

اتاق های یخچالی دنیای ماموت با توجه به نوع کشنده شاسی کشی و مقاوم سازی خواهد شد.  اتاق های یخچالی دنیای ماموت میتواننند با استفاده از پارتیشن ثابت یا متحرک از دو دما بالای صفر و زیر صفر را دارا باشند که این مزیت را ممکن است برخی تولید کننندگان اتاق دارا نباشند .

شاسی اتاق یخچالی در شرکت بصورت پیچ و مهره ای میباشد .

خریدار اتاق یخچالی میتواند با توجه به کاربری و بودجه اقتصادی خود نوع ورق اتاق هارا از آلوزینک به استیل و گالوانیزه تغیر دهد .

برخی از خریداران ترجیح میدهند برای حمل بستنی برای اتاق خود درب بغل تعبیه نمایند تا حمل و نقل کارتن ها راحت وسریع باشد و همچنین برای حمل گوشت ریل های مخصوصی نصب نمایند و همین طور برای اتاق قفسه ایجاد کنند تا کالا بصورت مرتب در آن قرار بگیرد . ما در شرکت دنیای ماموت مقدمات اینکه اتاق بصورت شخصی سازی تولید شود را دارا میباشیم و امروزه تریلر یخچالی ما با درب و قفل های جدید خیل از مشکلات رانندگان را برطرف نموده است و امروز فروش اتاق های درب بغل هم گسترش پیدا نموده است .

مقایسه اتاق یخچالی ماموت با دگر رقبا , قیمت اتاق یخچالی

مقایسه اتاق یخچالی ماموت با دگر رقبا

اتاق های یخچالی دنیای ماموت مناسب برای کشنده های نیسان , ایسوزو , خاور , ترلر , کامیون , فوسو , جک , شیلر و …. میباشد . و قابلیت نصب بروی انواع نیسان بنزینی و دوگانه سوز هم دارا میباشد .

اتاق های یخچالی دنیای ماموت را میتوان بصورت دو زمانه تولید کرد که هم با برق شهری و هم با برق خودرو کار کند 

ساختار شاسی اتاق یخچالی دنیای ماموت 

شاسی اتاق ایزوله از ورق خمکاری شده با استحکام بالا جهت مقاومت بیشتر در برابر خوردگی بایک لایه رنگ پودری پوشش داده شده است .

ساختار اتاق ایزوله دنیای ماموت 

دیواره ها و سقفی اتاق از ساندویچ پانل مخصوص با پوشش دو رو ورق به ضخامت  ورق داخلی 5 دهم و ضخامت ورق خارجی 7 دهم به صورت پیشرنگ شده به همراه عایق پلی یورتان آلمانی با دانسیته ی 55 آب بند شده با MS پلیمر مقاوم در برابر اشعه UV ضخامت پانل کف 150 میلیمتر با استراکچر مخصوص از زیر پوشش فایبر گلاس و از رو با قابلیت نصب ریل ورق آجدار آلومینیوم پروفیل های داخلی و بیرونی از جنس آلومینیوم آنادایز شده وبارنگ پودری 

مقایسه اتاق یخچالی ماموت با دگر رقبا , قیمت اتاق یخچالی

مقایسه اتاق یخچالی ماموت با دگر رقبا

درب عقب اتاق یخچالی دنیای ماموت 

درب عقب دولنگه به ضخامت 80 میلیمتر و از جنس فایبر گلاس زهوار لاستیکی دور درب ازجنس PVC / NBR با انعطاف پذیری و دوام بالا یراق آلات مربوطه از جنس استیل فریم درب عقب از جنس فولاد یا استیل  

ارتباط با ما 

7865 382 0912

2717 3222 028

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برو بالا