قیمت ساندویچ پانل پلی اورتان

قیمت ساندویچ پانل پلی اورتان

قیمت ساندویچ پانل پلی اورتان

لیست قیمت ساندویچ پانل پلی اورتان با دسترسی سریع و آسان توسط تماس با مشاورین نمایندگی 5016 با مدیریت آقای شاه محمدی . قیمت انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری و سردخانه ای برای پوشش دادن دیواره ها و سقفهای انبار، سالن ها ، استخرها ، انواع سوله ، کانکس ، ساختمان های پیش ساخته ، ویلا ، آشیانه هواپیما ، صنعت به راحتی با یک تماس در دسترس شما مدیران مهندسان مجرب و محترم قرار می گیرد.

قیمت ساندویچ پانل پلی اورتان

ساندویچ پنل پلی اورتان

ساندویچ پنل پلی اورتان فوم سبکی است که از ترکیب پلی یول و ایزو سیانات
در محیط وشرایط خاص و 
در حضور کاتالیزور تولید میشود.پلی یورتان نوعی
فوم است . که در آن بیشتر خلل و فرج بسته شده
و به همین دلیل بازده
بسیار خوبی به عنوان عایق حرارتی دارد. پلی اورتان در هر دانسیته ی مورد
نیاز
تولید میشود. برای رسیدن به مقاومت حرارتی وخوب ومطلوب  دانسیته
آن باید ۴۰ الی۴۲   کیلوگرم در 
هر متر مکعب باشد. زیادترین دمای عملکرد
پلی یورتان ۷۰تا۸۰ درجه سانتی گراد است.

معایب فوم(عایق) پلی اورتان

برای تولید در ضخامت های مختلف محدودیت های زیادی دارد. نسبت به عایق های دیگر از قیمت بالاتری برخوردار است در نتیجه قیمت تمام شده ی محصول را به طور محسوسی افزایش میدهد. به دلیل قیمت بالا برای مکان هایی که برودت و عایق کاری از اهمیت بالایی برخوردار نیست عایق مناسبی نمی باشد و پیشنهاد نمی شود. مواد اولیه ی این فوم کاملا وارداتی بوده و متاسفانه در این راستا تولید کنندگان ساندویچ پانل پلی اورتان مشکلات متعددی از قبیل تحریم ها مواجه شده اند. در بعضی موارد دیده شده به دلیل نقص در ترکیب مواد پلی و ایزو افزایش حجم ناقص انجام شده و در نتیجه پانل به صورت پوک تولید شده و تشخیص این گونه نواقص دشوار است.

 

مزایای فوم (عایق )پلی یورتان

قیمت ساندویچ پانل پلی اورتان

بالاترین دانسیته در بین عایق های هسته مربوط به این فوم میباشد: عددی بالغ بر ۴۰± ۲ kg/m3 اولین بار در ایران از این فوم  پلی یورتان برای تولید ساندویچ پانل استفاده شده. به دو صورت کانتینیوز و دیسکانتینیوز تولید میگردد. به دلیل فرایند گرماده ایزو سیانات و پلی ال در حین ترکیب از پیوند مولکولی بالایی برخوردار است. به دلیل فرایند گرماده ,چسبندگی مطلوبی به ورق گالوانیزه و یا لایه های بیرونی ساندویچ  پانل دارد. به دلیل افزایش حجم ایزو و پلی بعد از ترکیب, تمام حفره ها توسط فوم پر می شود. نسبت به عایق پلی استایرن از ضریب هدایت حرارتی پایین تری برخوردار است. (یعنی مقاوت حرارتی R بالاتری دارد).

قیمت ساندویچ پانل پلی اورتان

انواع ساندویچ پانل پلی یورتان

ساندویچ پنل پلی اورتان در انواع سقفی و دیواری مورد استفاده قرار می گیرد. مدل سقفی آن دارای ساختار ذوزنقه ای شکل است که برای هدایت مناسب تر نزولات آسمانی به این شکل خاص فرم دهی و تولید می شود. هریک از انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری دارای ساختارهای نر و ماده مخصوص خود می باشند که در هنگام نصب و بهره برداری موجب سهولت کاربرد و درزگیری بهتر سازه می شوند

لیست قیمت ساندویچ پنل سردخانه ای 8سانتی

برخی از ویژگی های کاربردی ساندویچ پانل پلی یورتان                                 قیمت ساندویچ پانل پلی اورتان

عایق حرارتی بسیار خوب

عایق صوتی مناسب

وزن سبک

نصب و اجرای آسان

امکان تولید با سرعت بالا

مقاومت فشاری مناسب

مقاومت در برابر رطوبت و خوردگی

ظاهر مناسب تر و تنوع رنگی بالاتر

 

تولید ساندویچ پانل پلی یورتان به روش ناپیوسته Discontinuous

در این روش تولید که به صورت تزریق دو جزئی مواد پلی یورتان می باشد از یک دستگاه تزریق فشار پایین یا فشار بالای پلی یورتان برای تزریق دو جزء مواد پلی یورتان که یک جزء آن شامل پلیول ، کاتالیست و گاز  و جزء ایزوسیانات می باشد، استفاده می گردد.در روش تولید ناپیوسته ساندویچ پانل پلی یورتان، جهت قالبگیری ساندویچ پانل از پرس ثابت استفاده می گردد که پس از جاگزاری ورق فرم دهی شده در دو سوی قالب درون، پرس هیدرولیک بسته شده و فشاری معادل ۲ تن بر مترمربع اعمال می شود. سپس با توجه به طول ساندویچ پانل پلی یورتان در حال تولید از یک یا چند حفره ایجاد شده در سطح جانبی پانل، مواد فوم پلی یورتان ترکیب شده از شیلنگی که به سر هد دستگاه تزریق متصل است به درون قالب تحت فشار ساندویچ پانل تزریق می شود.

تولید ساندویچ پانل پلی یورتان به روش پیوسته  Continuous

در این روش تولید ، تزریق مواد فوم پلی یورتان به صورت چهار جزئی انجام می شود و از دستگاه فشار بالای تزریق جهت تزریق چهار جزء پلی ال، کاتالیست (اکتیواتور)، گاز و ایزوسیانات در نسبت های مختلف استفاده می گردد. معمولا کاتالیست تزریق شده DMCHA (N,N-dimethylcyclohexylamine) بوده و نوع گاز نیز وابسته به نوع سیستم تزریق می تواند از گازهای CFC (کلرو فلورو کربن) مانند گاز ۱۴۱B و یا گاز سیکلوپنتان CP انتخاب شود. به دلیل حجم مختصر تزریق، لزوم تزریق میزان دقیق مواد و خاصیت خورندگی گاز و کاتالیست، سیستم تزریق این دو ماده شامل پمپ، فلومتر و شیلنگ ها از نوع مرغوب استیل با پوشش های ضدخوردگی خاص انتخاب شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

ساندویچ پانل قزوین
ساندویچ پانل قزوین
ساندویچ پانل قزوین
ساندویچ پانل قزوین

برو بالا