فرق شیروانی کوب با نصاب ساندویچ پانل
فرق شیروانی کوب با نصاب ساندویچ پانل

فرق شیروانی کوب با نصاب ساندویچ پانل

فرق شیروانی کوب با نصاب ساندویچ پانل

دراین پست میخواهیم درمورد تفاوت شیروانی کوب با نصاب ساندویچ پانل  به بحث و صحبت بپردازیم و درباره فرق کار این دو با شما صحبت کنیم.

امیدوارم مطالب این مقاله برای تصمیم درست اجرای پروژه ها برای شما مفید باشد و سوالات توی ذهنتان را پاسخگو باشد .

شیروانی کوب اصطلاح قدیمی است که برای پوشش مصالح قدیمی مانند ورق + پشم شیشه+ طوری  استفاده میشده که هر فرد که توانایی بالا رویی و قدرت حرکت در سوله را داشته و میتوانسته ورق و طوری و پشم شیشه را نصب کنند اصطلاحا میگفتند که شیروانی کوب است در شیروانی کوب نیاز به مهارت خاصی نیست چون متراژ ورق مشخص و درکارخانه تولید میشود و چون اور لب ندارد ( نری و مادگی ) به راحتی در سازه یا سوله نصب میشود . و اگر جایی کم یا زیاد بود ورق کرکره را کم یا زیاد میکردند و به راحتی نصب می شود و شیروانی کوب یعنی کسی که پوشش سقف شیروانی یا همان هشتی را انجام میدهد . کسانی که شیروانی کوب میباشند در نصب ساندویچ پانل معمولا مهارت ندارند و ممکن هست در براورد ابعاد یا آب بندی ان دچا رمشکل شوند .

ساندویچ پانل ماموت فروش ورق شیروانی –  نصب ساندویچ پانل – قیمت ساندویچ پانل دنیای ماموت –

فرق شیروانی کوب با نصاب ساندویچ پانل

فرق شیروانی کوب با نصاب ساندویچ پانل

نصاب ساندویچ پانل

به کسانی که نصب ساندویچ پانل را به روی سوله و سازه فلزی و فضایی با مهارت خاصی نصب و آب بند میکنند اصطلاحا نصاب ساندویچ پانل میگویند نصابان ساندویچ پانل علاوه بر مهارت بالا رویی و حرکت در سقف سازه باید بتوانند به صورت دقیق ابعاد را برآورد و طبق اندازه زد و سوله سفارش دهند تا در شرکت تولیدی پانل به همان صورت تولید و برش دهند چون ساندویچ پانل دارای نری و مادگی میباشد که باید به صورت اصولی سرجای خود چفت و آب بند شود . .و اگر سازه طوری طراحی شده است که پانل دارای اورلب چپ و راست باشد باید به صورت اصولی براورد و اورلب ها مشخص و تعین شود .برای همین کار نصاب ساندویچ پانل کار سخت و اصولی است . تا بصورت دقیق و نصب و آب بند شود چون کوچکترین قصور در کار ممکن است زیانهای زیادی به کارفرما وارد نماید برای همین از شما مشتریان محترم درخواست میشود که برای نصاب پانل پروژه های خود ار نصابان ماهر و آموزش دیده استفاده کنید .

نصابان دنیای ماموت

دنیای ماموت برای رفاه حال مشتریان اقدام به آموزش نصابان ماهر و آموزش دیده نموده است شما میتوانید با تماس با شرکت ماموت راهنمایی و مشاوره رایگان دریافت نمایید . تنوع محصولات ساندویچ پانل بسیار زیاد است که هر کدام برای کاربری خاصی مناسب و مورد تایید میباشد  شما میتوانید از مشاوران کمک بخواهید  تا بهترین محصول را از تنوع محصولات دنیای ماموت با توجه به نوع سازه و کاربری پروژه انتخاب نمایید تا با کمترین و مناسب ترین محصول را انتخاب نمایید .

ساندویچ پانل ماموت فروش ورق شیروانی -نصب ساندویچ پانل – قیمت ساندویچ پانل دنیای ماموت –

برای دیدن پروژه هایی اجرایی توسط نصابان شرکت دنیای ماموت کلیک کنید .

فرق شیروانی کوب با نصاب ساندویچ پانل

فرق شیروانی کوب با نصاب ساندویچ پانل

خصوصیات نصابان دنیای ماموت 

☑ تسریع زمان اجرای پروژه 

☑ قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن 

☑ طراحی ابعاد بصورت رایگان

☑ گاراتی و پشتیبانی آنلاین 

☑ اجرا ی پروژه در سراسر کشور

فرق شیروانی کوب با نصاب ساندویچ پانل

شما میتوانید با پیام در شبکه های اجتماعی ایتا – سروش – واتساب به شماره همراه ۷۸۶۵ ۳۸۲ ۰۹۱۲  با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس

۷۸۶۵ ۳۸۲ ۰۹1۲

2717 3222 028

 

ساندویچ پانل ماموت فروش ورق شیروانی

نصب ساندویچ پانل
قیمت ساندویچ پانل دنیای ماموت
فرق شیروانی کوب با نصاب ساندویچ پانل

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل :هر چه ضخامت ساندویچ پانل بیشتر باشه معمولا قیمت هم افزایش پیدا خواهد کرد , ساندویچ پانل های ضخامت پایین و با ورق ضخامت کمتر ارزانتر از ساندویچ پانل های ورق 5 دهم می باشند . 

جزئیات ساندویچ پانل

جزئیات ساندویچ پانل ,یکی دیگر از اجزای ساندویچ پانل استفاده از مواد عایق پلی یورتان به علت خواص و مزایای ویزه فوم های پلی یورتان نسبت به سایر مواد عایق , از جمله عایق دمایی ایده آل با کمترین ضریب انتقال حرارت

مقایسه اتاق یخچالی ماموت با دگر رقبا

مقایسه اتاق یخچالی ماموت با دگر رقبا , برای حمل بستنی برای اتاق خود درب بغل تعبیه نمایند تا حمل و نقل کارتن ها راحت وسریع باشد و همچنین برای حمل گوشت ریل های مخصوصی نصب نمایند

لیست قیمت ساندویچ پانل 4 سانتی

لیست قیمت ساندویچ پانل 4 سانتی / قیمت ساندویچ پانل ضخامت 4 سانتی با توجه به جنس ورق ( آلوزینک / گالوانیزه ) ضخامت ورق ( 0.5 و 0.4 ) ضخامت پوشش رنگ ( سوپر پلی استر / پلی استر معمولی ) عایق میانی ساندویچ پنل ( پلی اورتان / پلی استایرن )  تعین و مشخص میگردد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برو بالا