مشخصات فنی انواع ساندویچ پانل

Technical Specifications of Sandwich Panel Types

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات فنی انواع ساندویچ پانل ادامه مطلب را از دست ندهید.

مشخصات فنی انواع ساندویچ پانل مشخصات فنی انواع ساندویچ پانل

درباره مشخصات فنی انواع ساندویچ پانل

ساندویچ پانل یک ساختار سبک و مرکب است که از دو طرف به دو لایه محدود شده  و که مابین آنها عایق پلی اورتان قرار دارد .که ماده عایق می بایست بسیار نرم و سبک  و دارای خواص فیزیکی خاص باشد . ساندویچ پانل ها به  گروه سقفی و دیواری و سردخانه ای و کلین روم تقسیم می شوند 

لیست قیمت ساندویچ پانل در البرز قیمت ساندویچ پانل دنیای ماموت

مشخصات فنی انواع ساندویچ پانل

 ساندویچ پانل ها در انواع ساندویچ پانل پلی یورتان ، ساندویچ پانل سقفی،  ساندویچ پانل دیواری،ساندویچ پانل سردخانه ای و ساندویچ پانل کلین روم  تولیدمی گردد. ساندویچ پانل از دو رو ورق  ویک رو ورق و دورو نایلون تشکیل شده و نوع ورق می تواند ورق گالوانیزه،آلومینیوم،آلوزینگ و یا دورو فویل  باشد . با توجه به تنوع پانل ها در نوع استفاده از ورق باید توجه داشت که ورق تاثیر بسیاری در کیفیت و دوام و عمر آن دارد.

ورق ساندویچ پانل ها معمولا  برای ساندویچ پنل ضخامت 5 دهم است 

ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی با استفاده از بهترین مواد اولیه ، تکنولوژی روز و پرسنل متخصص و  متعهد ، از ضخامت ۴ الی 20 سانتی متر با فوم تزریقی پلی یورتان  سخت ( دانسیته 2±40) تولید می شود . این پانل مقاوم در برابر رشد گیاهان و قارچها بوده و به علت نداشتن بو ،عدم ریزش مواد و عدم امکان زندگی حشرات  در داخل فوم بهترین نوع پوشش در سقف  مجتمع های صنعتی سوله و سازه های صنعتی ,سالن های ورزشی و استخر  می باشد.

لیست قیمت ساندویچ پانل در یزد

ساندویچ پانل دیواری

نوعی از مصالح ساختمانی که از دو لايه ورق که مابين آنها فوم تزريق شده است  و جهت پوشش ديوار بکار مي رود را ساندويچ پانل دیواری مي نامندکه بهترين نوع فوم مصرفی در ساندويچ پانل ديواري فوم پلی اورتان مي باشد.پانل دیواری  یکی ازبهتربن گزینه ها جهت پوشش دیواره های فضاهای صنعتی، سالن های ورزشی و استخرها سرپوشیده ، گلخانه ها , مرغداریه ودامداریها ,کانکس ها ، ساختمان های پیش ساخته و.. می باشد. و ساندویچ پانل دایواری از ضخامت 4 سانت الی 8 سانت تولید میشود .

ساندویچ پانل سردخانه ای

مشخصات فنی  ساندویچ پانل سردخانه ای sandwich panel for cold storage برای ساختن  و اجرای سردخانه های بالای صفر ، زیر صفر ، و تونلها ی منجمدی در ساختمان های صنعتی  مانند کارخانه های صنعتی ، ساختمان های عظیم ، سوپرمارکتها ، انبار و دیگر صنعت ها  نظیر دام داری و صنایع کشاورزی ، فروشگاه های مربوط به صنعت سردسازی ، مساکن ، هتلها ، ورزشگاهها ، صنایع مواد غذائی ، حیوانی ، دریائی ، بستنی ، صنایع تجهیزات پزشکی ، آزمایشی ، بیمارستانی ، دارویی ، تولیدی گل و گیاهان استفاده می شود . ضخامت ساندویچ پانل سردخانه ای sandwichpanel for cold storage از ضخامت 8 سانت الی 20 سانت تولید میشود و هرضخامت با توجه به کاربری سردخانه مشخص میشود .

مشخصات فنی انواع ساندویچ پانل
پانل اتاق تمیز(clean room)

اتاق تمیز یا کلین روم به مکان هایی گفته میشود که باید حداقل امکان ورود وخروج هوا وجود داشته باشد و جریان آلاینده هایی ماننده گرو غبار ، میکروبهای معلق در فضا ،بخار مایعات و … به آن وارد نشود هیچ جریان خارجی نباید واردشود حتی افرادی که به این مکان ها ورود و خورج میکنند ابتدا باید دوش هوا گرفته و لباس مخصوص داشته باشند به همین جهت باید از سقف و دیواره های مخصوص استفاده کرد که امکان ورود و خروج هوابه کمترین مقدار ممکن برسد.ساندویچ پنل کلین روم معمولا ضخامت ورق 7 دهم و از ضخامت 4 الی 15 سانت موجود است و بهترین رنگ مورد تایید برای ساندویچ پنل کلین روم سفید میباشد .

ساندویچ پانل آلومینیوم 

مشخصات فنی انواع ساندویچ پانل

ساندویچ پانل  آلومینیوم ماموت ترکیبی از دو طرف ورق فولادی که با آلومینیوم پوشش داده شده است که مقاومت فولاد را در برابر خوردگی بسیار بالا می برد و قسمت روی  آن با یک لایه پرایمر مخصوص و ۲۵ میکرون رنگ پلی استر کوره ای پوشانده است و در بین آنها یک لایه عایق پلی اورتان سخت با ساختار سلول بسته می باشد که این ساختار پلی اورتان را در زمره بهترین عایق های حرارتی و صوتی قرار می دهد.

مشخصات فنی انواع ساندویچ پانل

مشخصات فنی انواع ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها دارای ویژگی های هستند که آنها رانسبت به مصالح دیگر برتری داده است که عبارتند ازساندویچ پانل مقاومت بالایی دارند در نتیجه طول عمر بالایی نیز دارند.انواع ساندویچ پانل ها از لحاظ رنگ ، رنگهای متنوعی دارند.ساندویچ پانل ها از  لحاظ اقتصاد مقرون به صرفه هستندو هزینه های اضافی را در پروژه ها به شدت می کاهند .ساندویچ پانل ها قابل شستشو بوده و از نظر بهداشتی بسیار مناسب می باشند.به همین دلیل استفاده از ساندویج پانل ها در اتاق تمیز بسیار گسترش دارد.

 از ویژگی های ساندویچ پانل ها می توان به سازگاری با اقلیم های مختلف اشاره کرد.

 پانل ساندویچ برای تمام مناطق و آب و هوا و شرایط اقلیمی مناسب بوده و قابل اجرا می باشند و بدون نیاز به قالب بندی هستند.ساندویچ پانل ها خاصیت انقباض و انبساط خیلی پایینی داشته و در برابر رطوبت بسیار مقاومند.ساندویچ پانل ها در مقابل آلودگی ، مقاومت خوبی از خود نشان می دهند.

عایق فوم پلی یورتان بسیار در برابر آلودگی مقاوم است .

ساندویچ پانلها در برابر رانش زمین و زلزله بسیار مقاومت اند و در صورت بروز حادثه دچار آسیب کمتری می شوند و ایمنی بیشتری دارند.

ساندویچ پانل ها در قبال محیط زیست بسیار سازگار هستند.

یکی از دلایل این ویژگی دود زا نبودن آن است .ساندویچ پانل ها در برابر مواد شیمیایی بسیار مقاوم هستند.

ساندویچ پانل ها عایق اشعه ماوراء بنفش هستند.

این می تواند به دلیل استفاده از ورق های آلوزینک نیز باشدساندویچ پانل ها در برابر زنگ زدگی نیز مقاوم هستند. استفاده از لایه ورق آلوزینگ چنین ویژگی را فراهم می آورد.

ساندویچ پانل ها در مقابل حشرات آلودگی میکروبها ،باکتریها به دلیل استفاده از فوم پلی یورتان مقاومند.

 

مشخصات فنی انواع ساندویچ پانل

مشخصات فنی انواع ساندویچ پانل

هدف ما درشرکت ودیدگاه ما نسبت به مشتری و خواسته او مشتری بهترین بازدید کننده در محدوده ماست اوبه ما وابسته نیست ما به او وابسته هستیم او فراهم کار ما نیست او هدف کار ماست او یک بیگانه در کار ما نیست او  بخشی از آن است ما با انجام کار او لطفی در حق او نمی کنیم اوست که با فراهم کردن این فرصت به ما لطف می کند 

تماس با ما 

09123827865

02832222717

برچسب ها 

مشخصات فنی ساندویچ پانل  –  فروش و نصب ساندویچ پانل  –  تولید کننده ساندویچ پانل  –  لیست قیمت ساندویچ پانل  –  فروش ورق رنگی  –  نصاب ساندویچ پانل – ساندویچ پانل سقفی –  ساندویچ پانل دیواری –  مجتمع صنعتی ماموت –  کارخانه ماموت –  ساندویچ پانل ماموت –  ساندویچ پانل سقفی ماموت  – ساندویچ پانل دیواری ماموت –  فروش ورق رنگی ماموت –  ساندویچ پانل نصاب ساندویچ پانل ماموت  –  لیست قیمت ساندویچ پانل  –  فروش و نصب ساندویچ پانل  –  قیمت ساندویچ پانل سقفی  –  قیمت ساندویچ پانل دیواری  –  قیمت ورق رنگی  –  اجرای پوشش سوله قوسی  –  فروش و نصب ورق لمبه , نما دامپا – ساندویچ پانل ماموت فروش ورق رنگی  

[/vc_column]

ساندویچ پانل ماموت فروش ورق رنگی

مشخصات فنی انواع ساندویچ پانل
نصاب ساندویچ پانل
قیمت ساندویچ پانل دنیای ماموت

استفاده از ساندویچ پانل سقفی برای اجرای دیوارها

برای آگاهی بیشتر می‌توانید مقاله برای آگاهی بیشتر می‌توانید مقاله استفاده از ساندویچ پانل سقفی برای اجرای دیوارها را برای دقایقی هر چند کوتاه مورد مطالعه قرار دهید تا برای برخی از سوالات تان پاسخ مناسب دریافت نمایید. .

اتاق یخچالی و اهمیت بارگیری و تخلیه بار

برای آگاهی بیشتر می‌توانید مقاله اتاق یخچالی و اهمیت بارگیری و تخلیه بار را برای دقایقی هر چند کوتاه مورد مطالعه قرار دهید تا برای برخی از سوالات تان پاسخ مناسب دریافت نمایید. .

آیا می‌دانید ساندویچ پانل چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا می‌دانید ساندویچ پانل چیست و چه کاربردی دارد؟ساندویچ پانل از جمله جدیدترین مصالح ساختمانی بشمار می‌رود وپوشش آشیانه فرودگاهی ,پوشش سقف و دیوار سوله ,ساخت انواع کانکس و خانه‌های پیش ساخته ,ساخت سالن‌های ورزشی و سازه‌‌های صنعتی و …

قیمت اتاق یخچالی نیسان

برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت اتاق یخچالی نیسان با ما در ارتباط باشید .

برو بالا