مجری و نصاب ساندویچ پانل , قیمت نصب ساندویچ پنل , ساندویچ پانل
مجری و نصاب ساندویچ پانل

 

مجری و نصاب ساندویچ پانل

مجری و نصاب ساندویچ پنل به افرادی گفته میشود که کار صفر تا صد پروزه پوشش سازه فلزی و سوله را با ساندویچ پانل و متعلقات آن را بصورت اب بند اجرا مینماید که برخی افراد آنان را پیمانکار ساندویچ پانل می نامند. عملیات صفر تا صد پروژه یعنی ( طراحی ابعاد شامل تعداد , اندازه برش , محل جاگذاری و متعلقاتی همراه ساندویچ پنل ) نیاز است را بدون پرت و اضافه سفارش دهند .

گروه نصب دنیای ماموت ( سازه پوشش ماموت ) در روند مشتری مداری خود اقدام به آموزش نصابان ماهر و آموزش دیده نموده است که در صورت نیاز و تمایل شما می تواند معررفی نماید تا از ابتدا تا آخر پروژه همراه و کنارشما باشند تا با راهنمایی ها و مشاوره مناسب بتوانند شما را راحت و سریع به بهره برداری از پروژه برسانند . 

امروزه به دلیل خصوصیات ویژه و منحصر به فرد ساندویچ پانل استفاده و کاربری این محصول گسترش زیادی در صنعت ساخت و ساز نموده است . 

این محصول در دو مدل سقفی و دیواری ( سردخانه ای و کلین رومی / اتاق تمیز ) تواید میشوند که هریک دارای مشخصات فنی منحصر به فرد خود هستند و برای کاربری مشخص شده طراحی و تولید شده اند که برای کسب اطلاعات بیشتر در باره هرکدام میتوانید به صفحات آن محصول در ساییت که مراجعه نمایید .

کاربرد و کارایی ساندویچ پانل 

ساندویچ پانل سقفی مخصوص پوشش سقف انواع سوله و سازه های فلزی صنعتی تجاری , کارگاهی , ورزشی و…. استفاده میشود 

ساندویچ پانل دیواری برای پوشش دیواره سواله های ورزشی , تجاری , صنعتی , تولیدی , کارگاهی , استخر, دامداریها , مرغداریها , و پارتیشن بندی داخل انواع سوله و تقسیم بندی داخلی سازه ها استفاده میشود . 

مجری و نصاب ساندویچ پانل , قیمت نصب ساندویچ پنل , ساندویچ پانل

مجری و نصاب ساندویچ پانل

ساندویچ پنل سردخانه ای برای پوشش سقف و دیوار و عایق بندی سردخانه های بالای صفر و زیر صفر برای انبار انوع محصولات غذایی و صیفی جات و غیره … استفاده میشود .

ساندویچ پانل کلین روم برای کاربری اتاق های تمیز بهداشتی , جراحی , انبار مواد بهداشتی و دارویی , بیمارستانی , و… کاربری دارد .

نصاب ساندویچ پانل باید با توجه به هریک از این ساندویچ پنل ها و کاربرد آن استانداردهای نصب را صحیح و درست انجام دهد .

نصاب و مجری ساندویچ پانل سقفی / دیواری / سردخانه ای / کلین روم 

طریقه نصب ساندویچ پانل سقفی 

ساندویچ پانل سقفی طوری طراحی شده با گام های مناسب که مقاومت این محصول را دربابر باران , برف , گرما و سرما بالا برده و همچنین عایق مناسبی برای پروژه ارنظر صدا و بهینه سازی انرژی باشد پنل سقفی به موازات شیب سازه بر وی پرلین ها یا ( Z)  قرار میگیرد و پنل ها دارای اورلب میباشند که با عث میشود  دو پانل سقفی درهم چفت و قفل شوند بعد از چفت شدن درجای مناسب توسط پیچ سرمته گالوانیز محکم میگردند نصاب باید طوری پیچ را درجای خود محکم نماید که با ساندویچ پنل هیچ گونه آسیبی وارد نشود .

طریق نصب ساندویچ پنل دیواری 

قبل از نصب و اندازه گیری ساندویچ پنل دیواری بایدشاسی کشی یا زیر سازی شود تابتوان نصب پنل دیواری را اجرا نمود . با توجه به نوع سازه و ارتفاع و محل پروژه از نظر باد و آب و هوایی نصاب نوع پروفیل یا قوطی مناسب پروژه را تعین و اجر ا مینماید ولی معمولا شاسی کشی برای دیواره بصورت افقی میباشد تا پانل دیواری به صورت عمودی برروی این پروفیل ها جا گذاری شوند . ساندویچ پنل دیواری طوری طراحی شده اند که باتوجه به پروژه و انتخاب پیمانکاری میتوانند بصورت دورو صاف یا شیاردار باشند ساندویچپنل دیواری ماموت دارای دو سانت اورلب میباشد که این اولب ها بصورت فاق و زبانه یا نریو مادیگی درهم قرار میگیرند وقفل میشوند و بعد توسط پیچ سرمته محکم میگردند و محلپیچ ها توسط نصاب باید بدرستی انتخاب شود تاز ایجاد سوراخ های اضافه که در طولانی مدت باعث آیب رسیدن به پنل ها میگردد جلوگیری به عمل آید . 

مجری و نصاب ساندویچ پانل , قیمت نصب ساندویچ پنل , ساندویچ پانل

مجری و نصاب ساندویچ پانل

طریقه نصب پنل کلین روم اتاق تمیز 

پانل اتاق تمیز معمولا دیواری انتخاب میگردد و به رنگ سفید و دورو صاف تا از نظر بهداشتی درست  و استاندارد باشد باشد . نصب آن بسیار حساس و دقیق است و نیاز به مهرت خاص و دقیقی میباشد. تا از وجود هر گونه آلودگی و هوا به داخل اتاق کلین روم جلوگیری به عمل آید . 

طریق نصب پنل سردخانه ای 

ساندویچ پانل سردخانه چه از نوع دیواری و سقفی دارای ضخامت های مشخصی از پنل ها میباشند که باید توسط نصاب ماهر و کارآزموده دقیق و اصولی بر روی سازه سردخانه ای نصب شوند چون در سردخانه مانند اتاق کلین روم رد و بدل هوا بسیار تاثیر گذار است و اگر در نصب آن کمترین کوتاهی شود باعث ایجاد خسارات جبران نپذیری به سازه میگردد و بهربردارای آن دچار اشکال میشود. 

و بنابراین بسیار مهم است که مجری و نصاب مورد تایید کارفرمایان کارآزموده باشند تا از نصب غیر اصولی وساندویچ پانل ها جلوگیری به عمل آید همانطور که خرید محصول با کیفیت بسیار مهم است نصاب ماهر و باکیفیت هم دارای اهمیت میباشد . 

دستمزد اجرای ساندویچ پانل 

دستمزد اجرای ساندویچ پانل بر حسب متر مربع حساب میشود ولی اجرای نصب ورق آبرو ماموت و شاسی کشی بصورت کیلوگرم ممحاسبه میگردد . و قیمت نصب ورق فلاشینگ و نما و آردواز هم بصورت متر مربع است . و هریک از پنل سقفی و دیواری و سردخانه ای اتاق تمیز با توجه به نوع پروژه ارتفاع سازه ونوع پروفیل های سوله و شیب و ضخامت پانل نتفاوت و متغیر میباشد .

مجری و نصاب ساندویچ پانل , قیمت نصب ساندویچ پنل , ساندویچ پانل

مجری و نصاب ساندویچ پانل

برای دریافت مشاوره و راهنمایی با کارشناسان شرکت دنیای ماموت تماس بگیرید .

7865 382 0912

2717 3222 028

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برو بالا