مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی - نصب ساندویچ پانل
مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی

مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی

شما را دراین مطلب با مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی آشنا خواهیم شد . با ما همراه باشید .

مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی

معرفی  ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی نوعی سقف پیش ساخته عایق میباشد که درابعاد مورد نظر مشتری تولیدمیشود از مصالح ساختمانی که از دو لايه ورق که مابين آنها فوم تزريق شده است و جهت پوشش سقف بکار مي رود  که بهترين نوع فوم مصرفی از لحاظ عايق بودن و از نظر استحکام در ساندويچ پانل سقفی فوم پلی اورتان مي باشد .امروزه با توجه به قيمت بالاي انرژي ، و الزام به جلوگيري از هدر روي سرمايه هاي ملي ، ساندويچ پانل هاي پلي اوريتان سقفي بهترين گزينه براي پوشش سقف سوله ها و ساختمان ها با كاربري هاي گوناگون ميباشد.

ساندويچ پانل سقفي پلي اوريتان يك نوع سقف پيش ساخته مدرن و عايق و سبك ميباشد كه از 3 جزء لايه رويه و لايه زيره و فوم پلي اوريتان تزريق شده دربين اين لايه ها تشكيل شده است

ساندویچ پانل دیواری – قیمت ساندویچ پنل – ساخت اتاق یخچالی – ساندویچ پانل دنیای ماموت – نصاب ساندویچ پانل –

مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی - نصب ساندویچ پانل

مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی

 

عرض مفيد يک متر و عرض غير مفيد 1.07 متر > حداقل طول 2 متر و حداکثر طول  تا 14 متر  > ضخامت ساندویچ پانل  از 4 سانتيمتر تا 10 سانتيمتر > دانسیته فوم پلی اورتان 40 کیلوگرم   > کلاس حریق b3- \پی آی آر  > نوع ورق های مصرفی از نوع گالوانيزه و الوزینگ مي باشد >نوع پوشش بصورت دو رو ورق يا يکرو ورق يکرو فويل  > ضخامت ورق رو  5 دهم و 4 دهم  ضخامت ورق زیر 4 دهم و5 دهم

مزیت استفاده از ساندویچ پانل سقفی ⇓

ساندویچ سقفی پنل

مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی - نصب ساندویچ پانل

مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی

 

موارد کاربرد ساندویچ پانل سقفی ⇓

ساندویچ سقفی پنل جهت پوشش سقف سوله های صنعتی ،سوله های ورزشی ، کانکس های پيش ساخته ، ساختمان های ويلايي و آشيانه های هواپيما و کليه ساختمانهای صنعتی و پيش ساخته مي باشد

کاربرد های ساندویچ پانل سقفی:

پوشش سقف و دیوار سوله و ساختمان های صنعتی

پوشش سقف و دیوار کانتینر های حمل و نقل

پوشش سقف و دیوار انواع سرد خانه های ثابت و متحرک

پوشش سقف و دیوار کانکس های ثابت و متحرک

پوشش سقف ودیوار انبار و سیلو

پوشش سقف ودیوار مرغداریها ودامدار های مدرن

 

مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل های سقفی ماموت ازضخامت ۴ الی ۲۰سانتی متر عرض ساندویچ پانل ثابت و استاندارد می باشد ساندویچ پانل سقفی ۱/۰۸ متر (۷ سانتی متر اورلپ) مفید ۱/۰۱ و اما طول پانل ها کاملا می تواند متغییر و بدلخواه مشتری باشد به این معنی که بنا به درخواست مشتری تولید می گردد و این امکان به مشتری کمک می نماید تا کاهش قابل توجهی در هزینه حمل ، نصب و دورریز به عمل آورد .حداکثر طول سفارش پانل ها می تواند ۱۲ متر باشد ساندویچ پنل ها از ۵ لایه تشکیل می شود، لایه محافظ درونی و بیرونی بوده و دو لایه چسب مخصوص که مجتمع ماموت جهت اتصال لایه های محافظ بیرونی و عایل پلی یورتان بکار برده می برد فوم داخل ساندویچ پنل های نیز از جنس فوم پلی اورتان با دانسیته ۴۰ کیلوگرم بر متر مکعب می باشد.

مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی - نصب ساندویچ پانل

طرح و نمای ساندویچ پنل سقفی ماموت

ساندویچ پانل های سقفی ماموت به صورت شادولاین با طرح ذوزنقه ای تولید می گردد. استفاده از طرح های شادولاین در پانل سقفی به دلیل آبندی در مقابل باران و برف می باشد که به هیچ عنوان نفوذ نکند و اما در رابطه با گام های ذوزنقه ای باید عنوان کرد هرچقدر تعداد گام ها بیشتر باشد مقاومت آن را در مقابل فشار بار بالاتر می برد . به زبان ساده می توان بیان نمود اگر ورق نبشی شده را خواسته باشید خم نمایید بسیار سخت است اما اگر آن ورق نبشی را صاف نمایید بعد تلاش برای خم کردن ان انجام دهید خواهید دید به راحتی خم می شود . باید توجه داشته باشد شرکت ماموت ساندویچ پانل های سقفی خود را با حداکثر گام ممکن یعنی ۵ گام تولید می نماید .

پوشش ورق ساندویچ پانل ماموت

ساندویچ پنل سقفی با دو رو ورق آلوزينگ و يا دو رو گالوانيزه ، يك رو آلوزينگ و يك رو گالوانيزه، يك رو ورق آلوزينگ از بيرون و فويل مسلح آلومينيومي از داخل و يا يك رو گالوانيزه از بيرون و يك رو فويل از داخل با ضخامت ۴ الي ۱۰ سانتيمتر با فوم تزريقی پلي يورتان سخت توليد مي شود.

 

مراحل  نصب ساندویچ پانل سقفی

◊ آببندی پانل ها در محل اتصال به هم زیاد تر باشد.

◊ چسبندگی پانل ها به هم در محل درز زیادتر شود.

◊ تبادل حرارتی در محل اتصال بسیار کمتر گردد.

◊ به گام پیچ ها و ارتفاع آنها توجه شود.

ابعاد ساندویچ پانل 

برای طراحی ابعاد ساندویچ پانل سقفی نصاب مجتمع صنعتی به محل پروژه اعزام و ابعاد را برداشت و طراحی نموده و برای تولید به کارخانه ماموت ارسال مینماید .

مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی - نصب ساندویچ پانل

ساندویچ پانل سقفی در رنگ های متنوع دربازار موجود میباشد .

قهوه ای ۸۰۰۴ / آبی ۵۰۱۵ / قرمز ۳۰۰۰، ۳۰۲۰ / نارنجی ۲۰۰۴ / بنفش ۴۰۰۵ / کرم ۱۰۱۵ / سفید ۹۰۱۶ / سبز ۶۰۲۴ ،۶۰۱۹ / نقره ای ۹۰۰۶ / زرد ۱۰۲۳ / پرتقالی ۱۰۲۸ / صورتی ۴۰۰۳

ساندویچ پانل دیواری – قیمت ساندویچ پنل – ساخت اتاق یخچالی – ساندویچ پانل دنیای ماموت – نصاب ساندویچ پانل –

فروش و نصب ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی دست دوم

لازم به ذکر است که برخی از سازندگان سوله و سازه صنعتی برای اینکه هزینه ساخت را کاهش دهند، از ساندویچ پانل سقفی دست دوم استفاده می‌کنند که این امر از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر است اما معایب زیادی به همراه خواهد داشت. به دلیل استفاده طولانی مدت از این نوع پانل‌ها و استفاده مجدد از آنها، علاوه بر اینکه از لحاظ ظاهری شرایط مناسبی نخواهند داشت بلکه احتمال رشد باکتری در هسته میانی آنها نیز وجود خواهد داشت.لذا به منظور جلوگیری از خسارات وارده به سازه توصیه می‎کنیم تا حد ممکن از نوع دست دوم این پانل ها خوداری کنید.

پوشش سوله با ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پنل سقفی

استعلام قیمت ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پنل سقفی با فوم پلی یورتان

ساندویچ سقفی پنل

ورق سقف سوله

ساندویچ پنل سقفی ( مقاوم در برابر زلزله )

لیست قیمت ساندویچ پانل سقفی 

قیمت ساندویچ پانل سقفی و ضخامت در آن ها چه ارتباطی با یکدیگر دارند . ضخامت ساندویچ پانل سقف  تاثیر مستقیمی بر قیمت آن دارد . ساندویچ پانل های با ضخامت بیشتر عموما گرانتر هستند زیرا برای تولید آنها نیاز به مواد اولیه بیشتر و تکنولوژی پیشرفته تری است . همچنین ساندویچ پانل با ضخامت بالا اغلب مقاومت بیشتری دارند و دربرابر سایش و گرما و تابش نور خورشید تحمل و مقاومت بالایی دارند و عمر بالاتر و مفید تری دارند .

قیمت ساندویچ پانل همانند سایر ساندویچ پانل‌ها به پارامترهای متفاوتی بستگی دارد و از مهمترین آن‌ها می‌توان به چگالی عایق ساندویچ پانل‌، ضخامت فوم ساندویچ پانل، جنس و ضخامت ورق روکش اشاره کرد. بنابراین قیمت پانل با توجه به موادی که برای ساخت آن استفاده می‌شود و نوع کاربرد و همچنین ضخامتی که دارد متغیر می‌باشد.

نصب ساندویچ پانل سقفی

نصاب پانل سقفی

پوشش سقف سوله با ساندویچ پانل

بازار ساندویچ پانل سقفی به دلیل ویژگی منحصر به فرد ساندویچ پانل گسترش و رواج زیادی نموده است برای خرید و قیمت ساندویچ پانل سقفی میتوانید با کارشناسان و مشاوران شرکت ماموت تماس بگیرید .

7865 382 0912

2717 3222 028

 

آیا نکته ای در مطلب مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی توجه شما را به خود جلب کرد؟

لطفا آن را در کامنت با ما در میان بگذارید:

ساندویچ پانل ماموت

ساندویچ پانل دیواری
ساخت اتاق یخچالی
نصاب ساندویچ پانل

استفاده از ساندویچ پانل سقفی برای اجرای دیوارها

برای آگاهی بیشتر می‌توانید مقاله برای آگاهی بیشتر می‌توانید مقاله استفاده از ساندویچ پانل سقفی برای اجرای دیوارها را برای دقایقی هر چند کوتاه مورد مطالعه قرار دهید تا برای برخی از سوالات تان پاسخ مناسب دریافت نمایید. .

اتاق یخچالی و اهمیت بارگیری و تخلیه بار

برای آگاهی بیشتر می‌توانید مقاله اتاق یخچالی و اهمیت بارگیری و تخلیه بار را برای دقایقی هر چند کوتاه مورد مطالعه قرار دهید تا برای برخی از سوالات تان پاسخ مناسب دریافت نمایید. .

آیا می‌دانید ساندویچ پانل چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا می‌دانید ساندویچ پانل چیست و چه کاربردی دارد؟ساندویچ پانل از جمله جدیدترین مصالح ساختمانی بشمار می‌رود وپوشش آشیانه فرودگاهی ,پوشش سقف و دیوار سوله ,ساخت انواع کانکس و خانه‌های پیش ساخته ,ساخت سالن‌های ورزشی و سازه‌‌های صنعتی و …

قیمت اتاق یخچالی نیسان

برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت اتاق یخچالی نیسان با ما در ارتباط باشید .

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برو بالا