بخش فروش دنیای ماموت ساندویچ پانل
بخش فروش دنیای ماموت

بخش فروش دنیای ماموت

بخش فروش دنیای ماموت

از حسن انتخاب و اعتماد شما متشکریم !

اعتماد مشتریان مهم ترین سرمایه ی سازمان ها و صنایع بزرگ است ما هم در دنیای ماموت , در تمامی این سالها به پشتوانه یه همین سرمایه جلو رفته ایم پاسخ شایسته به این اعتماد نیز دغدغه ی همیشگی ما بوده که برای تحقق آن تلاش های فراوانی کرده ایم .

راه اندازی واحد فروش اینترنتی پنل ماموت برای رفاه حال مشتریان و خریداران محترم یکی از کارهایی است که در همین راستا و با هدف ایجاد یک راه ارتباطی سریع و آسان با مصرف کننده صورت گرفته است . اصلی ترین فعالیت همکاران ما در این واحد برقراری ارتباط و راهنمایی مشتریان و ارایه پیش فاکتور و قرارداد و مشاوره می باشد .

بخش فروش دنیای ماموت ساندویچ پانل

فروش ساندویچ پانل دنیای ماموت

با توجه به اینکه از ساندویچ پانل ها جهت پوشاندن سقف ها و دیوارهای سالن های صنعتی و کارخانه ها و سالن های تولیدی و مرغداریها و انبارها و سردخانه ای صنعتی , اتاق های تمیز و ایزوله استفاده میشه لازمه که از لحاظ سبک بودن و عایق بندی از بهترین متریال استفاده بشه . ما در دنیای ماموت به شما کمک می کنیم تا ضمن آشنایی با ساندویچ پانل به یک تصمیم درستی برسید که بهترین محصول ممکن رو متناسب با بودجه و اهدافتون انتخاب و خرید راحت و سریعی داشته باشید .

برای آشنایی بیشتر با مشخصات فنی ساندویچ پانل وارد لینک شوید . مشخصات فنی ساندویچ پانل 

بخش فروش دنیای ماموت ساندویچ پانل

با دنیای ماموت بهترین تجربه خرید را داشته باشید .

شما ازخرید خود چه انتظاری دارید ؟

تضمین کیفیت     قیمت مناسب    خرید راحت و سریع       تحویل به موقع

برای آشنایی با ساندویچ پانل وارد لینک شوید . ساندویچ پانل

ما در دنیای ماموت تمام انتظارات مشتریان خود را با بهترین نحو و صداقت برآورده می کنیم .

ماموت از طریق فروش اینترنتی محصولات خود طولانی ترین راهها را کوتاه می کنیم با ماموت با خیال راحت و اطمینان بالا خرید کنید .با توجه به افزایش تعداد تولید کنندگان در بازار به وجود آمدن بازار رقابتی موضوع انتخاب ساندویچ پانل مناسب بیش از پیش مهم شده است .

چرا ساندویچ پانل های دنیای ماموت ؟

بخش فروش دنیای ماموت ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها نسبت به متریال های مشابه در خصوص پوشش از لحاظ سبک بودن و عایق بودن بهترین متریال در نوع خود هستند و علاوه بر وزن کم و سرعت در اجرا نسبت به مصالح دیگر مقرون به صرفه تر بوده و تمامی استانداردهای ذخیره سازی انرژی را رعایت می نماید .

ساندویچ پانل های دنیای ماموت با طول عمر 2 برابری مقاومت بیشتر دربرابر خوردگی و مقاومت بالا در برابر رنگ پریدگی ,نسب به محصولت مشابه در بازار  حرف اول کیفیت را در کشور میزند دنیای ماموت با کسب بیشترین میزان اعتماد مشتریان توانسته است به عنوان رهبر بازار در این صنعت , بالاترین سهم بازار معادل 6/500/000 متر مربع در سال را در کشور به خود اختصاص دهد شرکت دنیای ماموت همراه با فروش ساندویچ پانل برای نصب ساندویچ پانل های تولیدی خود تیم نصب معتبر و با تجربه شرکت را اعزام می نماید .

بخش فروش دنیای ماموت ساندویچ پانل

ساندویچ پانل های تولیدی شرکت  دنیای ماموت عبارتند از

ساندویچ پانل سقفی دنیای ماموت

ساندویچ پانل دیواری دنیای ماموت

ساندویچ پانل سردخانه ای دنیای ماموت

ساندویچ پانل کلین روم دنیای ماموت

مشخصات فنی پانل دنیای ماموت

برای آشنایی بیشتر با نصب ساندویچ پانل وارد لینک شوید . نصب ساندویچ پانل 

بخش فروش دنیای ماموت ساندویچ پانل نصاب ساندویچ پانل

شرکت دنیای ماموت از صفر تا صد پروژه شما همراه و مشاوره شما هستند .

فروش مستقیم ساندویچ پانل همراه تیم نصب با بهترین و برترین نصابان شرکت دنیای ماموت

شما با اطمینان خاطر پروژه های خود را به ما بسپارید.

ما تمامی فعالیت های پشتیبانی ( خرید , حمل , نصب ) ساندویچ پانل پروژه شما را می پذیریم با ما در تماس باشید .

شما خریداران محترم به راحتی می توانید از منزل یا محل کار خریدی مطمئن و راحت داشته باشید ما با مشاوره و راهنمایی های مناسب هزینه های شما را تا حد امکان کاهش خواهیم داد .

بخش فروش دنیای ماموت ساندویچ پانل

با ماموت بنایی برپایه اطمینان بسازید.

تماس با بخش فروش دنیای ماموت

7865 382 0912

2717 3222 028

ساندویچ پانل ماموت فروش ورق رنگی

ساندویچ پانل دنیای ماموت
قیمت ساندویچ پانل
بخش فروش دنیای ماموت

استاندارد حمل ساندویچ پانل

استاندارد حمل ساندویچ پانل  در دنیای ماموت ساندویچ پانل ها بعد از تولید به صورت استاندارد و اصولی طبق ابعاد و ضخامت ساندویچ پنل ها بسته بندی می شوند و توسط شرکت باربری مستقر در شرکت به محل پروژه ارسال میگردد

اتاق یخچالی تریلر ماموت

اتاق یخچالی تریلر ماموت ما  در شرکت دنیای ماموت برای تولید اتاق های یخچالی تریلر از فناوری روز در قالب ماشین آلات پیشرفته ی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و با بکارگیری مواد اولیه ی مرغوب ( بالاترین چگالی فوم پلی اورتان و ورق آلوزینک درجه 1 )

نصب صحیح و درست ساندویچ پانل

نصب صحیح و درست ساندویچ پانل “نصب ساندویچ پانل شاید در نظر اول بسیار ساده باشد و لی دارای نکات ریز و مهمی است که باید تمامی این مسایل به درستی رعایت شود تا ساندویچ پانل ها آب بند شوند . “

ساندویچ پانل 5 سانتی با ورق 5 دهم

ساندویچ پانل 5 سانتی با ورق 5 دهم “ساندویچ پانل 5 سانت از ضخامت 5 سانت عایق پلی اورتان تزریقی که مابین پنل که دو طرف آن را ورق فلزی تششکیل داده است می گویند که ضخامت ورق های فلزی 5 دهم میباشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برو بالا