ساندویچ پانل آذربایجان شرقی
ساندویچ پانل آذربایجان شرقی

ساندویچ پانل آذربایجان شرقی

ساندویچ پانل (sandwich Panel)چیست ؟

ساندویچ پانل چیست ؟ به زبان ساده ساندویچ پانل (sandwich Panel) ترکیب هسته پلی یورتان( Poly urethane) بین دولایه ورق فلزی ,محصولی است که ساندویچ پانل نامیده میشود و رایج ترین نوع فلز مورد استفاده درحال حاضر ورق گالوانیزه رنگی ورق الوزینگ والومینیوم پیش رنگ شده میباشد.

درباره ساندویچ پانل آذربایجان شرقی

ساندویچ پانل (ساندوچ پنل ) همان طور که از اسمش پیداست, از ترکیب چند لایه از مواد مختلف به طور یک پارچه و در کنار هم تشکیل میشود (ساندوچ پنل ) از جمله مصالح سبکی است که در سال های اخیر جایگزین مصالح قدیمی شده است. شرکت ماموت پنل سال هاست که د ر این زمینه فعالیت داشته و ساختمان های پیش ساخته، ویلاهای پیش ساخته و انواع ساختمان های صنعتی و وسوله را با استفاده از ساندویچ پانل های سقفی و ساندویچ پانل های دیواری خود و باکفیت عالی و در کوتاهترین زمان ممکن ساخته است. از جمله برتری های ساندویچ پانل (ساندوچ پنل )نسبت به مصالح سنتی عایق، مقاوم ، ضد زلزله بودن و ظاهر شکیل آن است .

ساندویچ پانل آذربایجان شرقی
ساندویچ پانل آذربایجان شرقی

ساندویچ پانل دیواری – قیمت ساندویچ پنل – ساخت اتاق یخچالی – ساندویچ پانل دنیای ماموت – نصاب ساندویچ پانل

انواع عایق موجود در هسته ی داخلی ساندویچ پانل

-فوم یا عایق پلی یورتان (Polyurethane)

-فوم یا عایق پلی استایرن (Polystyrene)

-فوم یا عایق اکس پی اس (xps)

-عایق یا پشم سنگ (rock wool)

انواع ساندویچ پانل آذربایجان شرقی

ساندویچ پنل سقفی

ساندویچ پنل دیواری

ساندویچ پنل سردخانه ای

ساندویچ پانل اتاق تمیز

ساندویچ پانل ها برای پوشش سقف و دیوار انواع سوله و سازهای صنعتی , پوشش سقف و دیوار کارگاه های صنعتی + پوشش سقف و دیوار انواع سالن های ورزشی و اسخر + پوشش سقف و دیوار سردخانه های صنعتی بالای صفر و زیر صفر + پوشش سقف و دیوار کشتارگاههای دامی + پوشش سقف و دیوار ساختمان های پیش ساخته + پوشش سقف و دیوار کانکس + پوشش سقف ودیوار انبارهای دارو + پوشش سقف ودیوار اتاق های عمل + پارتیشین بندی انواع سوله وسازه + پوشش سقف ودیوار مرغداری و دامداری و….

ساندویچ پانل آذربایجان شرقی

انواع پوشش برای ساندویچ پانل آذربایجان شرقی:

_ دو رو ورق

_ یک رو ورق ویک رو نایلون

_ یک رو ورق ویک رو فویل آلومینیوم مسطح

_ یک رو ورق ویک رو کاغذ کرافت

_ دو رو نایلون

_ دو رو کاغذ کرافت

_ دو رو فویل الومینیوم

ساندویچ پانل دیواری

نوعی از مصالح ساختمانی که از دو لايه ورق که مابين آنها فوم تزريق شده است و جهت پوشش ديوار بکارمي رود را ساندويچ پانل دیواری مي نامند که بهترين نوع فوم مصرفی در ساندويچ پانل ديواري فوم پلی اورتانمي باشد. پانل دیواری یکی از بهترین گزینه ها جهت پوشش دیواره های فضاهای صنعتی ،سردخانه ها ،کانکس ها ،ساختمان های پیش ساخته و.. می باشد. این پانل با عرض مفید ۱/۱۴ متر سهولت در طراحی فضاها را فراهم می کند.

ساندویچ پانل دیواری – قیمت ساندویچ پنل – ساخت اتاق یخچالی – ساندویچ پانل دنیای ماموت – نصاب ساندویچ پانل

گستره ضخامت از ۴ تا ۲۰ سانتی متر در این نوع پانل امکان ایجاد پوششی مناسب جهت آب و هواهای مختلف رافراهم می کند . با استفاده از عایق فوم پلی یورتان و بهترین کیفیت ممکن (فوم آلمانی )، پانل دیواری را بهترین گزینهجهت پوشش سردخانه ها و یخچالهای صنعتی می کند.

ساندویچ پانل آذربایجان شرقی

ساندویچ پانل سقفی

پانل سقفی با استفاده ازبهترین مواد اولیه،تکنولوژی روز و پرسنل متخصص و متعهد ، از ضخامت ۴ الی ۲۰سانتی متر با فوم تزریقی پلی یورتان سخت( دانسیته ۲±۴۰) تولید می شود . این پانل مقاوم دربرابر رشدگیاهان وقارچها بوده و به علت نداشتن بو ، عدم ریزش مواد و عدم امکان زندگی حشرات درداخل فوم بهترین نوع پوشش در سقف مجتمع های صنعتی می باشد.پانل سقفی باضریب هدایت حرارتی بسیار پایین ازنوع بهترین عایق های صنعتی جهت پوشش سقف می باشد .

 

عرض مفید پانل سقفی ۱/۰۸ متر می باشد . ضمناً به دلیل داشتن یک خط منحصر بفرد در رول فرم پانل سقفی ، بهترین نوع آب بندی و زیبایی سطح کار در هنگام اورلپ کردن دو پانل سقفی را بر روی یکدیگر ممکن می سازد.

 ساندویچ پانل در شهرهای آذربایجان شرقی 

صاب ماموت در تبریزساندویچ پانل تبریز , فروش ساندویچ پانل در اهر , ن , ساندویچ پانل ماموت در مراغه , ساندویچ پانل در بناب , ساندویچ پانل در آذر شهر , ساندویچ پانل در شبستر , فروش ونصب ساندویچ پانل در مرند , فروش ونصب ساندویچ پانل در جلفا , فروش و نصب ساندویچ پانل در میانه , فروش و نصب ساندویچ پانل در سهند , فروش ونصب ساندویچ پانل در هشترود , فروش و نصب ساندویچ پانل در هریس , پوشش سقف شیروانی در تبریز ,

ساندویچ پانل کلین روم ماموت (اتاق تمیز )

اتاق تمیز به اتاقی گفته می شود که کمترین میزان ورود و خروج آلاینده ها در آن انجام می شود ورود وخروج آلایندهها  کنترل می شود به طوری که حتی بخار آب،گرد و غبار و یا میزان میکروب های معلق درهوا , همه کنترل میشود ودر ساختمانهای پیش ساخته با ساندویچ پانل  کلین روم ماموت بهترین گزینه برای ساخت واجرای اتاق تمییز میباشد

ساندویچ پانل آذربایجان شرقی
ساندویچ پانل آذربایجان شرقی

ساندویچ پانل کلین روم | ساندویچ پانل اتاق تمیز
این ساندویچ پانل ها که معمولا به صورت صاف عرضه می شوند در انواع دو رو صاف،یکرو صاف و یک رو شیار دار وجود دارد. دلیل این طراحی ساندویچ پانلاتاق تمیز این است که مقاومت ساندویچ پانل ها بالا رفته و در برابر خوردگی،پوسیدگی و میکروب ها و باکتری ها به درجه تحمل بالایی برسند در ساختمان  های پیش ساخته با ساندویچ پانل پیش ساخته اتاق تمیز حتی در صورت ورود خروج افراد در اتاق ها نیز افراد قبل وبعد از ورود وخروج باید دوش هوا گرفته, میزان آلاینده های حمل شده توسط آن ها چک شود. کاربردهای این ساندویچ پانل در طیف گسترده ای مانند تولید مواد غذایی،کارخانه دارو سازی و تولید دارو و آزمایشگاه ها،تجهیزات بیمارستانی مثل اتاق عمل و جراحی و…است

مزایای ساندویچ پانل 

عایق گرما و سرما 

قیمت مناسب 

حمل و نقل آسان وزن سبک 

قیمت مناسب 

مقاومت بالا دربرابر خوردگی و زنگ زدگی 

عمر مفید و بالا

نصب ساندویچ پانل 

خرید بهترین برند ساندویچ پانل آنقدر مهم نیست که نصب و اجرای اصول نصب ساندویچ پانل دارای حائز اهمیت بالایی است چرا که اگر بهترین محصول ساندویچ پانل به درستی نصب و اجرا نشود پروژه شما دچار آسیب های جدی و جبران ناپذیری خواهد بود همانطور که جنس وبرند ساندویچ پانل دارای اهمیت است نصاب ماهمر و متعهد هم به همان اندازه حائز اهمیت است .

طراحی ابعاد توسط  نصاب ماموت چه مزیت دارد

ساندویچ پانل آذربایجان شرقی

ساندویچ پانل آذربایجان شرقی

کاهش هزینه 

 نصب اصولی آب بندی دقیق

 اطمینان خاطر و آرامش

با ماموت بهترینها را تجربه کنید .

ساندویچ پانل دیواری – قیمت ساندویچ پنل – ساخت اتاق یخچالی – ساندویچ پانل دنیای ماموت – نصاب ساندویچ پانل 

طراحی ابعاد ساندیچ پانل نصب ساندویچ پانل

وقتی مشتریان و خریداران محترم اقدام به خرید ساندویچ پانل مینمایند بعد از انعقاد قرارداد باید ابعاد تولیدی ساندویچ پانل  خودرا به شرکت اعلام تا ساندویچ پانلها تولید و به محل پروژه حمل شوند .به دلیل قیمت بالای ساندویچ پانل ها بعد ا ز ارایه ابعاد توسط خریدار یا نصاب معتبر پانل ها تولید میشوندبه دلیل اینکه از پرتی و خرابی ساندویچ پا نل ها جلوگیری شود .مزیت طراحی ابعاد توسط نصاب این است که نصاب ساندویچ پانل با توجه به اندازه( طول و عرض ) سوله البته در محل و نوع استرکچر هم ضخامت مناسب برای ساندویچ پانل تعین مینماید هم طوری طول برش را اعلام میکند که پانل ها درجای مناسب قرار بگیرند و آب بند وچفت شوند . و از پرتی و اضافه آمدن ساندویچ پانل ها جلوگیری و هزینه کاهش مییابد

بعد از اینکه محصول به محل پروژه ارسال گردید همزمان نصابان شرکت ( دنیای ماموت ) به محل پروژه اعزام تا عملیات نصب شروع گردد. قبل اعزام نصابان باید برق و جرثقیل و درصورت لزوم داربست در محل پروژه اماده باشد . در مرحله اول باید ساندویچ پانل سقفی و ورق آبرو و فلاشینگ تاج و زیر تاج توسط جرثقیل به بالای سوله انتقال یابد.هنگامی که می خواهید پانل ها را به وسیله جرثقیل بلند کنید، باید به وسیله طنابی که به جعبه پانل ها بسته شده است، این کار را انجام دهید تا مجری این کار، بتواند به راحتی پانل ها را جابجا نماید. و از آسیب رسیدن به لبه پانل ها جلوگیری به عمل می آید . بعد از بلند کردن پانل ها، بایستی آنها را مطابق با طول، و جهت نصب پانل، روی ساختار پشتیبان سقف محکم شوند. ساختار پشتیبان باعث می شود تا پانل ها در برابر لغزش باد محفوظ بمانند . و درصورت اینکه ساندویچ پانل نیاز به نصب پانل دیواری داشت اول زیر سازی یا استراکچر بدنه توسط نصاب اجرا بعد اقدام به اندازه گیری و طراحی ابعاد پانل دیواری می نماید .

ساندویچ پانل آذربایجان شرقی

ساندویچ پانل آذربایجان شرقی

قیمت و هزینه نصب انواع ساندویچ پنل

قیمت نصب انواع ساندویچ پانل ها متفاوت است.قیمت نصب ساندویچ پانل ها بر اساس دستمزد و وسایل مورد استفاده شده در نصب محاسبه می شود. منظور از قیمت نصب ساندویچ پانل دستمزد نصاب و تیم او همراه با هزینه‌ وسایل جانبی مورد نیاز جهت نصب صفحات است و قیمت آن به این قسمت مربوط نمی‌شود. بنابراین، با توجه به متراژ پروژه و زمانی که باید صرف نصب ساندویچ پنل‌ ها شود همچنین بر اساس میزان حرفه‌ای بودن تیم نصب کننده قیمت نصب انواع ساندویچ پانل کاملاً متغیر است.

و اما باید در نظر داشته باشید که در هر صورت سرعت و قیمت نصب پانل در هر سازه نسبت به مصالح دیگر بسیار مقرون‌ به صرفه است و نصب این صفحات عایق نیاز به نیروی انسانی زیاد و وسایل جانبی بیش از حد که هر دو هزینه‌بر هستند، ندارد. باید توجه داشته باشید که هرچقدر اعضای تیم نصب و وسایل جانبی مورد استفاده در نصب بیشتر باشد قیمت نهایی نصب آن نیز بیشتر است. جهت اطلاع و استعلام قیمت ساندویچ با کارشناسان نصب شرکت دنیای ماموت تماس بگیرید .

جستجوهای مرتبط به ساندویچ پانل

اتاق حمل بار ماموت انواع ساختمان پیش ساخته انواع ساندویچ پانل ماموت انواع ورق رنگی انواع کانکس ماموت تعمیرات کانکس ساخت کانکس ساندویچ پانل ساندویچ پانل دیواری ساندویچ پانل سقفی ماموت ساندویچ پانل ماموت ساندویچ پانل چیست ساندویچ پنل سقفی ساندویچ پنل ماموت فروش اتاق حمل بار ماموت فروش ساختمان پیش ساخته فروش ساندویچ پانل سقفی فروش ساندویچ پانل ماموت فروش ورق رنگی فروش ورق شیروانی فروش ورق گالوانیزه قیمت اتاق حمل بار ماموت قیمت ساندویچ پانل قیمت ساندویچ پانل دیواری قیمت ساندویچ پانل ماموت قیمت ورق شیروانی قیمت ورق پلی کربنات قیمت کانکس لیست قیمت ساندویچ پانل لیست قیمت ساندویچ پانل پیش ساخته ماموت با ضخامت ۱۵سانتیمتر لیست قیمت پانل سقفی مزایای ساختمان پیش ساخته مشخصات فنی ساندویچ پانل نصاب ساندویچ پانل پیش ساخته نصاب شرکت ماموت نصاب معتبر ساندویچ پانل نصاب ورق شیروانی نصب ساندویچ پانل نصب ساندویچ پانل ماموت نصب ساندویچ پنل نصب کننده پانل سقفی نکات فنی ساندویچ پانل سقفی ورق شیروانی کاربرد ساندویچ پانل ماموت گروه نصب شرکت ماموت

استاندارد حمل ساندویچ پانل

استاندارد حمل ساندویچ پانل  در دنیای ماموت ساندویچ پانل ها بعد از تولید به صورت استاندارد و اصولی طبق ابعاد و ضخامت ساندویچ پنل ها بسته بندی می شوند و توسط شرکت باربری مستقر در شرکت به محل پروژه ارسال میگردد

اتاق یخچالی تریلر ماموت

اتاق یخچالی تریلر ماموت ما  در شرکت دنیای ماموت برای تولید اتاق های یخچالی تریلر از فناوری روز در قالب ماشین آلات پیشرفته ی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و با بکارگیری مواد اولیه ی مرغوب ( بالاترین چگالی فوم پلی اورتان و ورق آلوزینک درجه 1 )

نصب صحیح و درست ساندویچ پانل

نصب صحیح و درست ساندویچ پانل “نصب ساندویچ پانل شاید در نظر اول بسیار ساده باشد و لی دارای نکات ریز و مهمی است که باید تمامی این مسایل به درستی رعایت شود تا ساندویچ پانل ها آب بند شوند . “

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”false”]

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برو بالا