نصاب ساندویچ پانل اتاق تمیز
نصاب ساندویچ پانل اتاق تمیز

نصاب ساندویچ پانل اتاق تمیز

 نصاب شرکت سازه پوشش ماموت  مجهز ترین پایگاه اطلاعاتی ساندویچ پانل سقفی و دیواری با فوم پلی اورتان در ایران با بهره گیری از پرسنل مجرب و کار آزموده با بیش از چندین سال فعالیت نصب و فروش انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری میباشد و که خدمات فراوانی به صنایع ایران نموده است .

ساندویچ کلین روم یا اتاق تمیز با مشخصات فنی 

دو رو پوشش ورق آلوزینک یا گالوانیزه صاف با عایق پلی یورتان دانسیته 40 کیلوگرم بر متر مکعب و در ضخامت های 4 – 5 – 6 – 8 – 10 – 12.5 – 15 سانت با کلاس حریق PIR , PUR  و ضخامت ورق 5 دهم و 7 دهم به رنگ سفید با پوشش رنگ از نوع سوپر پلی استر با دوام و پایداری بالا به ضخامت 25 میکرون ( 5 میکرون پرایمر 20 میکرون پوشش رویه میباشد . این رنگ دوام و ثبات ظاهری بسیار بالایی دارد و همین امر موجب افزایش مقاومت در برابر UV مقاومت در برابر خوردگی و مواد شیمیایی دراین محصول میگردد. همچنین جهت چسبندگی بهتر پوششی به میزان 7 میکرون رنگ پرامر از جنس اپوکسی بعنوان back coatبا قابلیت فوم پذیر بودن در محل اتصال ورق با فوم پلی یورتان انجام میشود .

اتاق تمیز به محیطی گفته می شود که در آن استانداردهای کنترل مقدار آلاینده های زیست محیطی , جهت انجام تحقیقات علمی خاص و یا تولید تجهیزات بسیار حساس و رعایت شده باشد .

در صنایع حساس و استراتژیکی مانند  صنایع هسته ای , داروسازی , تجهیزات پزشکی , صنایع الکترونیک و میکرو الکترونیک , فضایی , صنایع غذایی و یا بیمارستان ها میبایست مقدار آلاینده های زیست محیطی شامل گردو غبار , میکروب های هوازی , بخارات شیمیایی معلق , در سطح پایین و کنترل شده ای نگه داشته شوند و بسیار پایین تر از حد معمول فضای یک محیط بسته باشد و همچنین لازم است دیگر شرایط محیطی اعم از رطوبت , سرما , گرما و حتی فشار نیز تحت کنترل باشند .

یکی از الزامات اصلی اجزاء تشکیل دهنده اتاق تمیز پوشش سقف و دیواره ها با استفاده از ساندویچ پانل های مخصوص است که می بایست با ایجاد سطحی کاملا صاف ضمن جلوگیری از تجمع با کتری و میکروب ها باعث سهولت در انجام شستشو گردد . این نوع ساندویچ پانل ها می بایست حداکثر مقاومت در برابر خوردگی و مواد شیمیایی را داشته باشند .

نصاب ساندویچ پانل اتاق تمیز

نصاب ساندویچ پانل اتاق تمیز

طراحی ابعاد ساندویچ پانل اتاق تمیز

بعضی از سازه ها نوعی ساخته شده است که باید به صورت فارسی بر برش داده شوند ویا برای برخی پروژه ها باید اورلب چپ و راست درآورده شود تا که نصب به صورت اصولی و دقیق انجام شود .و نصاب باید طوری طراحی ابعاد انجام شود تا در کارخانه این اورلب ها خالی شوند و اگر نصب توسط نصابان غیر مجاز انجام بشود .این اورلب ها به صورت غیر اصولی درمحل باید توسط کارگران خالی شود که کار نصب به صورت تمیز در نمی یاد .برخی از خریداران محترم به دلیل قیمت نصب پایین بعضی از نصابان کار را به آنها واگذار می کنندکه آنها هیچ شناختی از نحوه نصب و اندازه گیری و طراحی ابعاد پانل ندارند و به صورت تجربی اقدام به نصب می کنندکه بعضا مشاهده می شود که سازه یا سوله پوششش شده دچار خرابی و نفوذ باران به داخل سازه میشود .و البته به دلیل اینکه پانلها را به صورت یکدست سفارش می دهند ممکن است پانلها خیلی پرتی بدهند و هدر برود .شرکت دنیای ماموت برای رفاه حال مشتریان و اقدام به فروش ساندویچ پانل همراه تیم نصب می نماید.

نصب ساندویچ پانل دیواری و شاسی کشی و زیر سازی برای نصب پنل دیواری و نصب انواع ورق فلاشینگ کنج و مشخص نمودن پنجره دیواره با دو سال گارانتی نصب و تضمین

اجرای اتاق کلین روم و طراحی و ساخت انواع اتاق کلین روم و اتاق تمیز با دو سال گارانتی نصب و تحویل

معرفی نصاب ساندویچ پانل در صورت نیاز 

نصب و اجرای انواع هواسازهای بیمارستانی در سراسر کشور طبق نمونه کارها با دوسال گارانتی نصب

در حال حاظر , ساندویچ پانل های مخصوص اتاق های تمیز دنیای ماموت با رعایت حداکثر استانداردهای کیفی مواد اولیه و تولید منحصر به فردترین مصالح ساختمانی مدرن و انتخاب اصلی طراحان و سازندگان اتاق های تمیز هستند .

نصاب ساندویچ پانل اتاق تمیز

نصاب ساندویچ پانل اتاق تمیز

نصب ساندویچ پانل اتاق تمیز

اين شرکت با اتخاذ اصول مهندسي و داشتن سابقه اي درخشان و با برخورداري از توانايي هاي طراحي و مهندسي و هم چنين با برخورداري از کادري ورزيده متشکل از مهندسين طراح و نصابان مجرب همراه با آخرين تکنولوژي روز ، آمادگي خود را جهت اجراي خدمات زير اعلام مي نمايد.

برای ساخت اتاق تمیز یا کلینروم معمولا از ساندویچ پانل دیواری دو رو صاف یا دارای شیارهای کم با  ضخامت ۴- ۵- ۶- ۸ – ۱۰ -توجه به کاربری اتاق تمیز ضخامت پانل مشخص میگردد .

ساندویچ پانل های اتاق تمیز باید اصولی و دقیق  بدون هیچ درز و سوراخی نصب و اجرا گردند و گوشه های اتاق تمیز باید با فلاشینگ های مخصوص پوشش و پوشیده گردد تا از حساسیت اتاق کلینروم کم نگردد وما به شما مشتریان محترم پیشنهاد میکنیم برای نصب و ساخت و اجرای اتاق تمیز با کارشناسان و مشاوران شرکت ما استفاده نمایید .

لوازم جانبی نصب ساندویچ پانل اتاق تمیز

پانل دیواری – قوطی جهت زیر سازی و شاسی کشی – پیچ واشر دار پانل دیواری متناسب با ضخامت ساندویچ پانل ها – ورق فلاشینک جهت زیباسازی و اتصال کنج دیواره ها – نصاب معتبر ماموت

این شرکت جهت رفاه حال مشتریان و راحتی خیال از اول ثبت سفارش ساندویچ پانل سقفی و دیواری  اندازه گیری و طراحی ابعاد سوله را به عهده میگیرد و تا پایان تولید پشتیبانی می نماید تا اینکه بار به طور صحیح و سالم به محل پروژه رسیده و با نصابان معتبر ماموت نصب و تحویل مهندسان ناظر گردد.

راه های ارتباطی با ما 

7865 392 0912

2717 3222 028

 

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برو بالا