اتاق یخچالی ایسوزو 8 تن
اتاق یخچالی ایسوزو 8 تن

اتاق یخچالی ایسوزو 8 تن

اتاق یخچالی ایسوزو 8 تن

زنجیره سرد به سلسله فعالیت های بدون وقفه تولید , ذخیره سازی , و توزیع در داخل یخچال ( در دمای کنترل شده ) گفته میشود . این زنجیره تامین به منظور ماندگاری و حفظ کیفیت مطلوب موادغذایی منجمد و محصولات دارویی در دمای پایین انجام میگیرد .

شرکت دنیای ماموت به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده ی اتاق های یخچالی و ایزوله نقش مهمی در زنجیره سردکشور به عهده دارد و انتخاب اول شرکت های دارویی برای حمل دارو به سراسر کشور و خارج از کشور اتاق های ایزوله و یخچالی دنیای ماموت میباشد .

یخچال ایسوزو جزء ماشین های نیمه سنگین ی میباشدکه در بازار وجود دارد . ایسوزو یخچال باعث میشود تا زمانی که محصولات مختلف را در داخل اتاقک یخچال قرارمیگیرد میزان سرمایی که برای موادی که در داخل ماشین قرار میگیرد را تنظیم و کنترل خواهد کرد .

خودرو های نیمه سنگین به صورت شاسی از کارخانه به بازار عرضه می شوند عموما رانندگان با توجه به نیازی که دارند و یا حیطه کاری خود دست به خرید ایسوزو یا کامیونت میزنند با توجه به اینکه این خودروها به صورت شاسی در بازار هستند خریداران کامیونت های صفر کیلومتر نیز برای اینکه بتوانند وارد شغل مد نظرشان بشوند و کار خود را ادامه دهند میبایست کاربری انتخابی خود را به روی شاسی نصب کنند . 

کاربری یخچالی یکی از کاربری های پر طرفدار و کار آمد در بین رانندگان است که در ادامه بیشتر درباره آن صحبت خواهیم کرد.

اتاق یخچالی ایسوزو 8 تن

اتاق یخچالی ایسوزو 8 تن

کاربرد کاربری اتاق یخچالی 

کاربری یخچالی برای حمل و نقل اقلامی است که باید در دمای خاصی نگهداری شوند دمای کانتین های یخچالی که به روی شاسی کامیونت ها نصب میشود قادر است  تا منهای 40 درجه سانتی گراد باشد .

سرمای مورد نیاز کانتین های یخچالی از طریق یونیتهای سرد کننده تامین میشود . که به وسیله یک موتور دیزیلی جداگانه و مستقل کار میکند . از کانتین یخچالی برای حمل موادی همچون مواد غذایی , سبزیجات , بستنی , داروها و محصولات پرو تئینی استفاده میشود .

مشخصات اتاق و شاسی اتاق یخچالی ماموت

ایسوزو 8 تن  ( ابعاد بیرونی )

طول :4.80   عرض: 2.20   ارتفاع :  2.20

ساختار شاسی اتاق دارای شاسی مخصوص پیچ مهره ای از ورق ST.37 , ST.52 خمکاری شده با استحکام بالا که جهت مقاومت بیشتر در برابر خوردگی با رنگ پودری پوشش داده شده است  و ساختار اتاق از ساندویچ پانل مخصوص با پوشش دو رو ورق آلوزینک , ضخامت ورق داخلی 0/5mm ضخامت ورق بیرونی 0/7mm fi w,vj پیش رنگ شده ( با 25 میکرون رنگ کوره ای از رو 6 میکرون رنگ پرایمر از زیر ) به همراه عایق فوم پلی اورتان آلمانی با دانسیته55 ضخامت ساندویچ پانل دیواری جانب اتاق ها 6 سانت و دیواره جلو و سقف 8 سانتی متر و ضخامت کف پانل 10 سانتی متر با استراکچر مخصوص از زیر پوشش فایبر گلاس و از رو با قابلیت نصب ریل آلومینیوم و ورق آجدار آلومینیوم میباشد .

مونتاژ اتاق و قطعات وابسته بدون استفاده از پرچ و توسط چسب مخصوص بادوام و استحکام بالا میباشد .

دارای درب دولنگه مخصوص با یراق آلات از نوع استنلس استیل و سیستم روشنایی استاندارد ماموت

متعلقات اتاق یخچالی

سپر عقب و لزومات استاندارد ملی ایران

اقلام قابل سفارش درب عقب تک لنگه یا دولنگه و درب بغل قابل سفارش

اتاق یخچالی ایسوزو 8 تن

اتاق یخچالی ایسوزو 8 تن

تجهیزات سفارشی اتاق های حمل بار

درب بغل : 150*90 / 165*90 / 170*90 / 190 *90 سانتیمتر – گلگیر 2/4 عدد – جعبه ابزاربزرگ به ابعاد 480*480* 1000 میلیمتر – جعبه ابزار کوچک به ابعاد 450*450*410 میلیمتر – پروفیلهای آلومینیومی بیرون رنگی – قفل و بست درب های عقب  ایتالیایی- سپر

اتاق های یخچالی دنیای ماموت با بکارگیری آخرین فناوری سوپر فاین پلی اورتان و همچنین وزن بهینه و قابلیت حمل باربیشتر و درنهایت هزینه پایین تر جایگاه ویژه ای را درعرصه حمل و نقل ایمن به خود اختصاص داده اند.

 انواع اتاق های یخچالی ماموت

اتاق یخچالی حمل دارو – اتاق یخچالی برای حمل فراوردهای خام دامی و لبنی و بستنی , پروتئینی , گوشت و مرغ , مواد غذایی منجمد قابل استفاده میباشند

با ماموت رویاها واقعی میشوند.

اتاق یخچالی ایسوزو 8 تن

اتاق یخچالی ایسوزو 8 تن

قیمت اتاق یخچالی ایسوزو

قیمت اتاق یخچالی ایسوزو 8 تن براساس نوع و ضخامت ساندویچ پانل و بالای صفر و زیر صفر بودن و دو منظوره بودن آن و دیفراستار و نوع یونیت بستگی دارد و قیمت با توجه به مشخصات درخواستی مشتری و خریدار گرامی اعلام میشود . شما با خرید از مجموعه ماموت میتوانید از مزایای مشاوره رایگان فنی قبل از ثبت سفارش استفاده نمایید .

نحوه ثبت سفارش و دریافت پیش فاکتور اتاق یخچالی ایسوزو

خریداران محترمی که قصد خرید اتاق یخچالی را برای خودروی خود دارند میتوانند هر نوع کاربری را به شرکت دنیای ماموت سفارش دهند تا در کمترین زمان کاربری اختصاصی خود را تحویل بگیرند .

 برای اطلاع از شرایط خرید انواع اتاق یخچالی با شماره زیر تماس بگیرید . 

7865 382 0912

2717 3222 028

 

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برو بالا