اتاق یخچالی و اهمیت بارگیری و تخلیه بار
اتاق یخچالی و اهمیت بارگیری و تخلیه بار

اتاق یخچالی و اهمیت بارگیری و تخلیه بار

اتاق یخچالی و اهمیت بارگیری و تخلیه بار

اتاق یخچالی نوعی از محفظه‌های حمل بار است که مجهز به سیستم سرمایش بوده و دمای داخل آن کاملاً قابل کنترل و تنظیم است. اتاق یخچالی گاه برای حمل کالا در مسافت‌های کوتاه (از انبار توزیع‌کننده به محل فروش) و گاه برای انتقال کالا در فواصل دور (از یک شهر به شهر دیگر) مورد استفاده قرار می‌گیرد. کالاهای حساس به دما باید حتماً توسط خودروهای مجهز به محفظه یخچالی حمل شوند. مواد غذایی فاسدشدنی، انواع بستنی، برخی از مواد شیمیایی و داروهای خاص و… از جمله کالاهایی هستند که برای حفظ کیفیت باید حتماً داخل اتاق یخچالی قرار گرفته و جابه‌جا گردند. محفظه حمل بار یخچال‌دار برای تمام خودروهای حمل بار رایج از جمله وانت نیسان و وانت کارا تولید می‌شود. اما تولید اتاق یخچالی محدود به اتاق‌های کوچک مخصوص وانت نیست.

عناوین مطالب 

برخی از انواع خاص و البته پرکاربرد اتاق یخچال‌دار

مختصه و خصوصیات اتاق یخچالی

اتاق یخچالی و اهمیت بارگیری و تخلیه سریع بار

اتاق یخچالی داخل استیل

اتاق یخچالی نیسان

 اتاق یخچالی ون

عوامل موثر بر قیمت اتاق یخچالی

ساندویچ پانل دیواری  – قیمت ساندویچ پنل – ساخت اتاق یخچالی – ساندویچ پانل دنیای ماموت – نصاب ساندویچ پانل

اتاق یخچالی و اهمیت بارگیری و تخلیه بار

اتاق یخچالی و اهمیت بارگیری و تخلیه بار

برخی از انواع خاص و البته پرکاربرد اتاق یخچال‌دار

ون اتاق یخچالی

اتاق یخچالی داخل استیل

اتاق یخچال‌دار ۱۰ تن

محفظه یخچالی تمام فایبر ۶.۵ تن

مختصه و خصوصیات اتاق یخچالی

حفظ کیفیت کالاهای حساس به دما در زمان انتقال کاملاٌ وابسته به عملکرد اتاق یخچالی است. عایق بودن جداره‌ها، درزبندی کامل گوشه‌ها و درب و همچنین تناسب توان سیستم سرمایشی اتاق یخچالی با ابعاد و نوع کالا از مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که یک اتاق یخچالی کارامد باید دارا باشد. وزن سبک اتاق، مقاومت و استحکام بالای آن و نیز قابلیت نصب سریع بر روی انواع خودروهای حمل بار از دیگر خصوصیات ارزشمند یک اتاق یخچال‌دار باکیفیت محسوب می‌شوند. اگر بدنه اتاق یخچالی دارای استحکام کافی باشد حتی در صورت تصادف و سانحه رانندگی، کالاهای داخل محفظه حمل بار آسیب نخواهند دید. عملکرد صحیح سیستم تهویه محفظه یخچالی و امکان گردش هوا در داخل اتاق شرط لازم برای حفظ کیفیت برخی از کالاهای حساس به دما است. تمام انواع اتاقک حمل بار یخچال‌دار باید قابلیت شستشو داشته باشند و البته بر اثر شستشو از دوام آنها کاسته نشود. طبیعتاً در هنگام انتخاب نوع اتاق یخچالی باید عمر مفید محصول را مد نظر قرار داد.

اتاق یخچالی و اهمیت بارگیری و تخلیه سریع بار

در تمام انواع خودروهای حمل بار مرحله بارگیری و همچنین تخلیه از اهمیت زیاد و حساسیت خاصی برخوردار است. این مرحله در مورد اتاق یخچالی بیش از سایر انواع محفظه‌‌های حمل بار اهمیت دارد، زیرا کالاهایی که با استفاده از محفظه یخچالی جابه‌جا می‌شوند به دما حساس بوده و از این رو باید با سرعت بیشتری نسبت به سایر کالاها بارگیری و تخلیه گردند. برخی از انواع اتاق یخچالی دارای دو یا سه درب هستند که یکی از دلایل اصلی آن امکان بارگیری و بخصوص تخلیه سریع‌تر کالاهای حساس از داخل اتاق حمل بار و انتقال آنها به محل نگهداری در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. تعداد درب یک اتاق یخچالی به عوامل متعددی بستگی دارد که ابعاد و ظرفیت فضای داخلی از جمله مهم‌ترین این عوامل محسوب می‌شوند.

اتاق یخچالی و اهمیت بارگیری و تخلیه بار

اتاق یخچالی و اهمیت بارگیری و تخلیه بار

اتاق یخچالی نیسان

وانت نیسان قدرت بالا، قیمت مناسب و استهلاک به نسبت پایینی دارد و از همین رو نه‌تنها برای حمل کالاهای معمولی بلکه برای انتقال کالاهای حساس به دما نیز انتخابی معقول است. برای این منظور باید اتاق یخچالی نیسان ماموت بر روی خودرو نصب گردد. با توجه به مدل وانت نیسان (دوگانه‌سوز و…) و البته نوع کالای مورد نظر برای حمل، محفظه یخچال‌دار در انواع مختلفی تولید می‌شود. وانت نیسان در چند مدل تولید و عرضه می‌گردد و همچنین کالاهای حساس به دما شامل دو دسته اصلی می‌باشند: کالاهایی که باید حتماً در دمای زیر صفر قرار داشته باشند و محصولاتی که باید در دماهای بالای صفر نگهداری شوند. مهم‌ترین تفاوت انواع محفظه یخچال‌دار در ضخامت بدنه و نوع درب آنها می‌باشد. رایج‌ترین انواع اتاق یخچالی نیسان و ابعاد هر یک در جدول زیر مشخص شده است.

ابعاد بیرونی   طول 2370     عرض 1700     ارتفاع 1650

ابعاد داخلی   طول 2190    عرض 1500      ارتفاع 1400

اتاق یخچالی داخل استیل

از میان اتاق‌های یخچالی بیشترین کارایی و دوام مربوط به اتاق یخچالی داخل استیل ماموت است.  شاسی اتاق یخچال‌دار داخل استیل استحکام بسیار بالایی دارد. این شاسی با بهره‌گیری از ورق خمکاری شده تولید می‌شود و برای جلوگیری از زنگ‌زدگی و خوردگی با لایه‌ای از رنگ پوشش داده می‌شود. برای بدنه و دیواره‌های اتاق یخچالی داخل استیل نوع خاصی از ساندویچ پانل مورد استفاده قرار می‌گیرد. ورق داخلی این نوع ساندویچ پانل از جنس استیل (۰.۵ میلیمتر) و ورق خارجی از جنس آلوزینک (۰.۷ میلیمتر) است. هسته عایق این ساندویچ پانل از نوع فوم پلی یورتان می‌باشد. دیوار و سقف اتاق یخچال‌دار داخل استیل ماموت ۱۰ سانتی‌متر ضخامت دارند. برای کف این محصول بسته به سفارش مشتری امکان نصب ورق آلومینیم آجدار وجود دارد.

ابعاد اتاق یخچالی داخل استیل :  دارای ابعاد ۵ متر (طول) در ۲.۲ متر (عرض) در ۲.۲ متر (ارتفاع) می‌باشد.

 اتاق یخچالی ون

ون اتاق یخچالی یکی از خاص‌ترین تولیدات شرکت ماموت است. یکی از ویژگی‌های شاخص این محصول قابلیت نصب یونیت سردکننده سقفی روی آن است. ون اتاق یخچالی دارای یک درب جانبی مجزا و یک درب اصلی در عقب ون می‌باشد. در عقب ون دو لنگه و از جنس پانل فایبرگلاس بوده و کاملاً عایق است. ون اتاق یخچالی فضای مفید داخلی قابل‌توجهی دارد. برای پوشش سطوح داخلی بدنه ون یخچال‌دار از فایبرگلاس تقویت‌شده و آنتی‌باکتریال استفاده می‌شود. کف ون با پانل فایبرگلاس با لایه زرین ضدسایش پوشش داده می‌شود.

ابعاد فضای داخلی ون :    ۳.۱ در ۱.۶۲ متر می‌باشد و دارای ارتفاع ۱.۸۵ متر است.

اتاق یخچالی و اهمیت بارگیری و تخلیه بار

اتاق یخچالی و اهمیت بارگیری و تخلیه بار

ساندویچ پانل دیواری  – قیمت ساندویچ پنل – ساخت اتاق یخچالی – ساندویچ پانل دنیای ماموت – نصاب ساندویچ پانل

عوامل موثر بر قیمت اتاق یخچالی

هر یک از انواع اتاق یخچالی قیمت متفاوتی دارند. ابعاد اتاق، متریال‌های مورد استفاده برای جداره‌ها، توان و نوع تجهیزات سرمایشی و وجود تجهیزات مانیتورینگ مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت اتاق یخچالی می‌باشند. انتخاب نوع محفظه حمل بار یخچال‌دار برای خرید باید بر اساس نوع و حجم کالای مورد نظر باشد. در بیشتر انواع اتاق یخچالی برای دیواره‌‌ها از ساندویچ پانل استفاده می‌شود و نوع فوم، جنس ورق و ضخامت پانل بر قیمت تمام‌شده‌ی محصول موثر هستند. با توجه به اهمیت عایق‌بندی در اتاق‌های یخچالی بهتر است از قوی‌ترین نوع عایق حرارت (پلی یورتان) برای جداره‌ها استفاده شود. برخی از اتاق‌های یخچالی ارزان قیمت کیفیت ساخت بسیار پایینی دارند و بعد از گذشت تنها چند ماه از کارایی آنها کاسته می‌شود. انواع اتاق یخچالی ماموت همزمان از استحکام بالا و قیمت مناسب برخوردار هستند.

ما در این مقاله سعی کردیم یک راهنمای کامل برای خرید و قیمت اتاق یخچالی به شما ارائه کنیم تا با اطلاعات کامل تری اقدام به خرید این نوع اتاق یخچالی کنید.

در صورتی که به دنبال یک شرکت معتبر برای دریافت مشاوره رایگان و خرید اتاق یخچالی می گردید، پیشنهاد ما شرکت دنیای ماموت می باشد میتوانید با شماره های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید. 

7865 382 0912

2717 3222 028

برای مطالعه مطالب بیشتر درباره شرکت دنیای ماموت کلیک کنید !

اتاق حمل بار ماموت انواع ساختمان پیش ساخته انواع ساندویچ پانل ماموت انواع ورق رنگی انواع کانکس ماموت تعمیرات کانکس ساخت کانکس ساندویچ پانل ساندویچ پانل دیواری ساندویچ پانل سقفی ماموت ساندویچ پانل ماموت ساندویچ پانل چیست ساندویچ پنل سقفی ساندویچ پنل ماموت فروش اتاق حمل بار ماموت فروش ساختمان پیش ساخته فروش ساندویچ پانل سقفی فروش ساندویچ پانل ماموت فروش ورق رنگی فروش ورق شیروانی فروش ورق گالوانیزه قیمت اتاق حمل بار ماموت قیمت ساندویچ پانل قیمت ساندویچ پانل دیواری قیمت ساندویچ پانل ماموت قیمت ورق شیروانی قیمت ورق پلی کربنات قیمت کانکس لیست قیمت ساندویچ پانل پیش ساخته ماموت با ضخامت ۱۵سانتیمتر لیست قیمت پانل سقفی مزایای ساختمان پیش ساخته مشخصات فنی ساندویچ پانل نصاب ساندویچ پانل پیش ساخته نصاب شرکت ماموت نصاب معتبر ساندویچ پانل نصاب ورق شیروانی نصب ساندویچ پانل نصب ساندویچ پانل ماموت نصب ساندویچ پنل نصب کننده پانل سقفی نکات فنی ساندویچ پانل سقفی ورق شادولاین ورق شیروانی کاربرد ساندویچ پانل ماموت گروه نصب شرکت ماموت

استفاده از ساندویچ پانل سقفی برای اجرای دیوارها

برای آگاهی بیشتر می‌توانید مقاله برای آگاهی بیشتر می‌توانید مقاله استفاده از ساندویچ پانل سقفی برای اجرای دیوارها را برای دقایقی هر چند کوتاه مورد مطالعه قرار دهید تا برای برخی از سوالات تان پاسخ مناسب دریافت نمایید. .

آیا می‌دانید ساندویچ پانل چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا می‌دانید ساندویچ پانل چیست و چه کاربردی دارد؟ساندویچ پانل از جمله جدیدترین مصالح ساختمانی بشمار می‌رود وپوشش آشیانه فرودگاهی ,پوشش سقف و دیوار سوله ,ساخت انواع کانکس و خانه‌های پیش ساخته ,ساخت سالن‌های ورزشی و سازه‌‌های صنعتی و …

قیمت اتاق یخچالی نیسان

برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت اتاق یخچالی نیسان با ما در ارتباط باشید .

ساندویچ پانل سقفی ضخامت ۴

برای آگاهی از مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی ضخامت ۴ با ما در ارتباط باشید .

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برو بالا