راهنمای خرید اتاق ایزوله
راهنمای خرید اتاق ایزوله

راهنمای خرید اتاق ایزوله

راهنمای خرید اتاق ایزوله

عنوان مطالب

انواع اتاق یخچالی از نظر دما

ساندویچ پانل در تولید اتاق یخچالی

مشخصات فنی اتاق یخچالی

تجهیزات اتاق یخچالی

اتاق یخچالی ماموت

قیمت اتاق یخچالی ماموت

اتاق‌های یخچالی محفظه‌هایی هستند که به صورت استاندارد، جهت ذخیره سازی انواع مواد خوراکی، سبزیجات، مواد دارویی، لبنیات و… تولید و عرضه می‌شود. امروزه برای عایق بندی‌ بیشتر از مصالحی همچون ساندویچ پانل سقفی و دیواری جهت تولید انواع اتاق‌های حمل بار همچون اتاق یخچالی استفاده می‌شود.

راهنمای خرید اتاق ایزوله

راهنمای خرید اتاق ایزوله

انواع اتاق یخچالی از نظر دما

زیر صفر

بالای صفر

حمل بستنی

ساندویچ پانل در تولید اتاق یخچالی

همان‌طور که پیش‌تر ذکر کردیم، از این اتاق‌ها جهت کنترل دما و برای حمل مواد غذایی استفاده می‌شود که پانل‌های ساندویچی نقش تعیین کننده‌ای در تولید این اتاق‌ها دارد. این پانل‌ها که معمولاً از دو لایه بیرونی و یک لایه فوم درونی مانند فوم پلی اورتان ساخته می‌شوند، خواص عایق عالی و یکپارچگی ساختاری را ارائه می‌دهند.

استفاده از ساندویچ پانل در تولید اتاق یخچالی مزایای بی‌شماری را به همراه دارد. در مرحله اول، این پانل‌ها عایق حرارتی کارآمد را تضمین می‌کنند و به حفظ دمای مطلوب در داخل فضای یخچال و در عین حال به حداقل رساندن مصرف انرژی کمک می‌کنند. هسته فوم پلی اورتان به عنوان یک مانع عایق عمل می‌کند که از انتقال حرارت جلوگیری کرده و دمای ثابتی را حفظ می‌کند.

علاوه بر این، ساندویچ پانل‌ها به راحتی نصب می‌شوند و به کارایی کلی فرآیند ساخت کمک می‌کنند. ماهیت سبک وزن این مصالح حمل و نقل را راحت‌تر کرده و سبب صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌شود. به طور کلی، استفاده از ساندویچ پانل در تولید اتاق حمل بار یخچالی برای ایجاد شرایط بهینه برای حفظ کالاهای فاسد شدنی ضروری است. خواص عایق عالی آن‌ها به همراه سهولت نصب، پانل‌ها را به انتخابی ارجح در این صنعت تبدیل می‌کند.

راهنمای خرید اتاق ایزوله

راهنمای خرید اتاق ایزوله

نحوه کارکرد اتاق یخچالی

یکنواخت بودن هوای سرد در داخل اتاق یخچالی باعث خراب شدن و حتی کپک زدن مواد غذایی می شود به همین دلیل جهت جلوگیری از کپک زدن مواد غذایی در کانتینرها واحد هایی در کف طراحی شده که هوا خنک را از کف اتاق یخچالی به داخل تزریق می کند .این موضوع باعث می شود که هوا با جریان ثابت و یک نواخت در داخل اتاق یخچالی ایجاد شود که باعث نگه داری مواد غذایی می شود .

در اتاق های یخچالی باری به دلیل حدر نرفتن انرژی و وارد نشدن هوای گرم به داخل اتاق یخچالی در ساخت از فوم عایق  و از پانل دیواری و سقفی استفاده می شود .

ضخامت دیواره های اتاق یخچالی : ضخامت تمامی دیواره های جانبی ( بدنه ) 90 میلی متر  ضخامت سقف 90 میلی متر و ضخامت کف 110 میلی متر  میباشد .

مشخصات فنی اتاق یخچالی

طول خارجی   ۵۰۰۰ میلی‌متر

طول داخلی      ۴۸۲۰ میلی‌متر

عرض خارجی   ۲۱۰۰ میلی‌متر

عرض داخلی   ۱۹۲۰ میلی‌متر

ارتفاع خارجی  ۲۲۰۰ میلی‌متر

ارتفاع داخلی   ۲۰۰۰ میلی‌متر

لازم به ذکر است؛ ابعاد اتاق‌های یخچالی بسته به نوع شاسی وسیله، نیاز مشتری و… تعیین می‌شود.

تجهیزات اتاق یخچالی

جعبه ابزار

یونیت خنک کننده

دماسنج داخل کابین

سیستم روشنایی داخل اتاق

درب بغل از جنس فایبرگلاس

راهنمای خرید اتاق ایزوله

راهنمای خرید اتاق ایزوله

اتاق یخچالی ماموت

شرکت ماموت تولیدکننده انواع اتاق‌های یخچالی زیر صفر، بالای صفر و اتاق یخچالی حمل بستنی است.  محصولات تولیدی شرکت ماموت به‌مرور زمان کیفیت و استقامت خود را از دست نداده و بسته به وزن کالا می‌توان در ابعاد گوناگون بر روی انواع خودروها اعم از کامیونت (۵ تن، ۶ تن و ۷ تن)، کامیون و اتاق حمل بار نیسان نصب کرد.

اتاق‌های یخچالی ماموت قابلیت حمل تمامی مواد غذایی و دارویی را جهت جابه‌جایی درون شهری و برون شهری فراهم کرده است. همه‌ی محصولات به‌کار رفته در ساخت اتاق‌های یخچالی، در استحکام، کیفیت، طول عمر و میزان تحمل بار اتاق‌های یخچالی مؤثر هستند.

مزیت های اتاق یخچالی عبارتند از

عایق گرما

ایزوله بودن جهت جلوگیری از ورود آلودگی هوا به داخل اتاق یخچالی

استفاده از عایق پلی یورتان در ساخت اتاق یخچالی

امکان نصب اتاق یخچالی بر روی انواع شاستی بسته به نیاز مشتری

قیمت اتاق یخچالی ماموت

اتاق یخچالی ماموت با توجه به درخواست مشتریان و نوع کاربری یخچال مورد نظر با استفاده از انواع ساندویچ پانل‌ در ابعاد مختلف و تجهیزات سفارشی تولید و عرضه می‌شوند. بنابراین علاقه‌مندان به دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با اتاق‌های یخچالی ماموت می‌توانند با شماره تلفن‌های درج شده درون سایت، با کارشناسان ما در ارتباط بوده و از قیمت دقیق این محصولات مطلع شوند.

راهنمای خرید اتاق ایزوله

راهنمای خرید اتاق ایزوله

 ما در این مقاله سعی کردیم یک راهنمای کامل برای خرید و قیمت اتاق یخچالی به شما ارائه کنیم تا با اطلاعات کامل تری اقدام به خرید این نوع محصول کنید.

در صورتی که به دنبال یک شرکت معتبر برای دریافت مشاوره رایگان و خرید اتاق یخچالی ماموت می گردید، پیشنهاد ما شرکت دنیای ماموت می باشد میتوانید با شماره های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید .

2717 3222 028

7865 382 0912

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید .

اتاق حمل بار ماموت انواع ساختمان پیش ساخته انواع ساندویچ پانل ماموت انواع ورق رنگی انواع کانکس ماموت تعمیرات کانکس ساخت کانکس ساندویچ پانل ساندویچ پانل دیواری ساندویچ پانل سقفی ماموت ساندویچ پانل ماموت ساندویچ پانل چیست ساندویچ پنل سقفی ساندویچ پنل ماموت فروش اتاق حمل بار ماموت فروش ساختمان پیش ساخته فروش ساندویچ پانل سقفی فروش ساندویچ پانل ماموت فروش ورق رنگی فروش ورق شیروانی فروش ورق گالوانیزه قیمت اتاق حمل بار ماموت قیمت ساندویچ پانل قیمت ساندویچ پانل دیواری قیمت ساندویچ پانل ماموت قیمت ورق شیروانی قیمت ورق پلی کربنات قیمت کانکس لیست قیمت ساندویچ پانل پیش ساخته ماموت با ضخامت ۱۵سانتیمتر لیست قیمت پانل سقفی مزایای ساختمان پیش ساخته مشخصات فنی ساندویچ پانل نصاب ساندویچ پانل پیش ساخته نصاب شرکت ماموت نصاب معتبر ساندویچ پانل نصاب ورق شیروانی نصب ساندویچ پانل نصب ساندویچ پانل ماموت نصب ساندویچ پنل نصب کننده پانل سقفی نکات فنی ساندویچ پانل سقفی ورق شادولاین ورق شیروانی کاربرد ساندویچ پانل ماموت گروه نصب شرکت ماموت

نصب ساندویچ پانل قوسی شکل هلالی

نصب ساندویچ پانل قوسی  Install the arched panel sandwich نصب ساندویچ پانل قوسی-قیمت ساندویچ ...

ساندویچ پانل پلاستیسول

ساندویچ پانل پلاستیسول Plastysol sandwich panel ساندویچ پانل پلاستیسول  در دنیای امروزه ساخت و ...

ورق شیروانی

ورق شیروانی Gable sheet ورق شیروانی ورق شیروانی آهنی است که با فلزروی پوشانده ...

پوشش سوله با ورق , توری و پشم شیشه

پوشش سوله توری پشم شیشه پوشش سوله توری پشم شیشه سوله سازه‌ای فلزی با ...

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برو بالا