آموزش نصب ساندویچ پانل ,نصب ساندویچ پانل
آموزش نصب ساندویچ پانل

آموزش نصب ساندویچ پانل

 

آموزش نصب ساندویچ پانل

نصب و اجرای صحیح ساندویچ پانل های دنیای ماموت 

سرعت به همراه کیفیت 

صرفا خرید ساندویچ پانلی که حرف اول کیفیت را در کشور میزند با عث بیشترین بهره وری و طول عمر پوشش یک سازه نخواهد بود چرا که لازم است ساندویچ پانل ها به گونه ای نصب شوند که بیشترین میزان آب بندی و هوابندی را داشته باشند . 

لذا نصب  و اجرای ساندویچ پانل ها نیازمند تخصص و دانش کافی در این زمینه است . ظاهرا نصب ساندویچ پانل ها ساده به نظر میرسد ولی باید توجه داشت عدم رعایت نکات فنی در نصب ساندویچ پانل , نهایتا میتواند باعث نرسیدن به اهداف مورد نظر و از بین رفتن سرمایه ی کلان شود . دنیای ماموت با بهره گیری از پرسنل مجرب و کار آزموده در نصب و اجرای انواع ساندویچ پانل در کوتاهترین زمان ممکن و با کبفیت بالا حرف اول را دراین صنعت می زند .   

ساندویچ پنل از دو رو ورق که مابین آنها از عایق پلی اورتان پر شده است  و برای نصب ساندویچ پانل ها(پانل سقفی ,پانل دیواری ) ابزار پیچیده وتخصصی مورد نیاز نمی باشد. ولی برای اجتناب  و دوری از خرابی و به هدر رفتن ساندویچ پانل ها استفاده از افراد مجرب و ذی صلاح توصیه میشود . آموزش نصب ساندویچ پانل

چند نکته عمومی درباره نصب باید رعایت شود

باید آببندی پانل ها در محل اتصال به هم زیاد تر باشد.

باید چسبندگی ساندویچ پانل ها  به هم در محل درز زیادتر شود.

باید تبادل حرارتی در محل اتصال بسیار کمتر گردد

قبل از نصب پانل دیواری  “چفت کردن پانل های دیواری” موارد زیر دارای اهمیت است

برای حصول اطمینان از آببندی های لازمه در محل چفت شدن پانل ها قبل از چفت کردن ساندویچ پانل ها محل درز پانل ها با اسپری پلی یورتان پر شده و سپس پانل دیگر قبل از پف کردن کامل پلی یورتان جا زده می شود 

آموزش نصب ساندویچ پانل , نصب ساندویچ پانل
آموزش نصب ساندویچ پانل

نشیمنگاه  ساندویچ پـانل ها بصورت “طولی و عرضی”در محل اتصال به شاسی یا ساختمان توسط ناودانی های مخصوص به ضخامت ۱٫۵ یا ۲ میلیمتر یابیشتر بسته به ضخامت و طول ساندویچ پانل ها مورد استفاده” مورد استفاده قرار میگیرد. نحوه اتـصال این ناودانیها به شاسی فولادی توسط پرچ با فواصل25 الی ۳۰ سانتی متر انجام شده و در موارد استفاده روی بتن و غیره از تفنگی مخصوص به نام میخ کوب زن چاشنی دار استفاده میشود اما استفاده از میخ کوب زن روی قطعات فولادی توصیه نمیشودلازم بذکر است قبل از جازنی ساندویچ پانل  ها درداخل ناودانی ها بهتراست داخل ناودانی ها هم با اسپری پلی یورتان عایق کاری شود.

در هنگام نصب ساندویچ پانل به این موارد دقت کنید

جهت ساخت استراکچر و زیرسازی ساندویچ پانل های دیواری باید به فاصله بین ستون ها، عرض کلی، محل نصب پانل ها، ارتفاع پانل ها و  شدت وزش باد در منطقه توجه نمایید.

به نحوه قرار گرفتن نری دقت کنید, مادگی ساندویچ پانل های دیواری جهت آب بندی مناسب پروژه انتخاب شود. 

در نصب پانل های دیواری و سقفی حتماً از پیچ های واشر دار مخصوص نصب استفاده شود, به گام پیچ ها و ارتفاع آنها توجه شود.

آموزش نصب ساندویچ پانل , نصب ساندویچ پانل
آموزش نصب ساندویچ پانل

برای درز بندی بهتر بین ساندویچ پانل ها میتوان از چسب سیلیکون و نوارهای چسب یک طرف چسب دار استفاده کرد, جهت استراکچر و زیر سازی  ساندویچ پانل های سقفی باید به نوع استراکچر سقف اجرا شده و فواصل بین تکیه گاه های اصلی  توجه شود درنصب ساندویچ پانل های سقفی کاربرد فلاشینگ ها و آبرو ها در محل مناسب از اهمیت خاصی برای زیبایی و آب بندی پروژه برخوردار است .در  نصب پانل هایسقفی قرار گرفتن مناسب اورلپ پانل ها بر روی گام اول پانل بعدی و رعایت نمودن فاصله خالی میان دو پانل اهمیت ویژه ای دارد.پیشنهاد می شود در خصوص نصب ساندویچ پانل هابه موارد ذیل توجه شود

 جهت ساخت استراکچر و زیرسازی پانل های دیواری باید به فاصله بین ستونها، عرض کلی ،محل نصب پانل ها ، ارتفاع پانل ها و شدت وزش باد در منطقه  توجه کرددر نصب پانلهای دیواری و سقفی حتماً از پیچ های واشر دار مخصوص  نصب استفاده شود . به گام پیچ ها و ارتفاع آنها توجه شود.

نصب ساندویچ پانل

جهت ساخت استراکچر و زیر سازی ساندویچ پانل های سقفی باید به  نوع استراکچر سقف اجرا شده و فواصل بین تکیه گاه های اصلی توجه شود .

در نصب پانل های سقفی کاربرد فلاشینگ ها و آبرو ها در محل مناسب از اهمیت خاصی جهت زیبایی و آب بندی پروژه برخوردار است .

در نصب پانل های سقفی قرار گرفتن مناسب اورلپ ساندویچ پانل ها بر روی گام اول  ساندویچ پانل  بعدی و رعایت نمودن فاصله خالی میان دو ساندویچ پانل اهمیت ویژه ای دارد .

پیچ بوکسی جهت نصب ساندویچ پانل  , ماستیک یا چسب سیلیکون جهت آب بندی  ساندویچ پانل ها , پروفیل جهت زیرسازی یا شاسی کشی برای نصب ساندویچ پنل دیواری استفاده میشود 

شرکت دنیای ماموت برای رفاه حال مشتریان محترم اقدام به آموزش نصاب های کارآزموده نموده است که درصورت نیاز به مشتریان و خریداران محترم معرفی میگردند .

نکته «» اگر نصب ساندویچ پنل توسط گروه نصب شرکت ما انجام گرد ساندویچ پانل های شرکت و نصب آن شامل گارانتی قرار میگیرد .

جهت مشاهده نمونه پروژه های اجرایی شرکت به شماره واتساب 09123827865 پیام دهید یا کلیک کنید .

♦ از مزایای همکاری با شرکت ما 

انجام پروژه در سراسر کشور 

ارسال پیش فاکتور در کوتاهترین زمان ممکن 

خرید و نصب راحت و آسان ساندویچ پانل 

گارانتی شرکتی 

بهترین کیفیت , نازلترین قیمت 

تماس با ما 

09123827865

02832222717

ساندویچ پانل قزوین
ساندویچ پانل قزوین
ساندویچ پانل قزوین
ساندویچ پانل قزوین
0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برو بالا