مشخصات فنی ساندویچ پانل ماموت - نصاب ساندویچ پانل
مشخصات فنی ساندویچ پانل و تعین مقدار برای سفارش

مشخصات فنی ساندویچ پانل ماموت

مشخصات فنی ساندویچ پانل ماموت

 در مرحله تعین مقدار و مشخصات فنی ساندویچ پانل برای سفارش  ساندویچ پانل سفارشی توسط کارخانه به صورت پیش ساخته با توجه به ضخامت , طول, عرض و ارتفاع مورد نظر مشتری تولید میشود .این نوع ساندویچ پانل ها میتواند در انواع خمیده , منحنی ,…سفارش داده شود که با کمک مشاورین ما با کمترین پرتی تولید و به محل پروژه حمل میشود و نصب میگردد.

مشاوره درانتخاب نوع ساندویچ پانل برای سازه

تعین مقدار و مشخصات ساندویچ پانل برای سفارش

مشخصات فنی ساندویچ پانل ماموت به طور کاملا اختصاصی و قابل اعتماد ( این مرحله توسط تیم مهندسی و نظارت ماموت پانل انجام می گیر د) تمامی  ساندویچ پانل ها بررسی میشود و در صورت مشاهده هر گونه اشکال قبل از تحویل به مشتری آن را برطرف میکند .

تحویل ساندویچ پانلها به مشتری (خریدار)

تعین مقدار و مشخصات فنی ساندویچ پانل برای سفارش

دراین مرحله ساندویچ پانل سفارشی توسط  نصاب مشتری در کارخانه به صورت پیش ساخته با توجه به ابعاد , ضخامت , طول و عرض  , و نوع رنگ درخواستی مشتری تولید میشود , و به اداره تحویل ارسال میشود تابرای بارگیری و حمل آماده و به محل پروژه در سراسر کشور تحویل گردد  اگر کار نصب به عهده گروه نصب ما باشد از اول خرید تا مرحله نصب و تحویل پروژه را پشتیبانی میکند و نصب ساندویچ پانل ها به مدت دو سال شمسی شامل گارانتی میباشد .

تعین مقدار ومشخصات ساندویچ پانل برای سفارش

مشخصات فنی ساندویچ پانل ماموت - نصاب ساندویچ پانل

نصب ساندویچ پانل

تعین مقدار و مشخصات فنی ساندویچ پانل برای سفارش

نصب ساندویچ پانل بعداز تولید و ارسال ساندویچ پانل به محل کارگاه یا پروژه انجام میشود .

به طوری که تمامی سقف و دیواره پیش ساخته طبق متریال مجزا و اختصاصی برای نصب آماده میشوند و توسط تیم مجرب نصابان , نصب ساندویچ پانل با کمترین و پایین ترین قیمت  با دوسال گارانتی در سراسر کشور انجام میگیرد

ساندویچ پانل باعث تکامل زیادی در صنعت ساخت و ساز شده است و به دلیل سرعت بالا در تولید و نصب ، سرعت ساخت و ساز را نیز بالا برده است و باعث شده تا افراد زیادی در جامعه بتوانند به این سازه های پیش ساخته اعتماد کنند و آن هاساخت ساختمان های اداری ، تجاری ، صنعتی و مسکونی خود به کار ببرند.

این سازه های پیش ساخته که توسط شرکت ماموت پانل ارائه می شود ، به صورت داخلی و خارجی (صادرات ) در اختیار صاحبان صنعت و … قرار می گیرد.

مشخصات فنی ساندویچ پانل ماموت

نصب و اجرای انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری

مشخصات فنی ساندویچ پانل ماموت

مشخصات فنی ساندویچ پنل

 تعین مقدار و مشخصات فنی ساندویچ پانل برای سفارش

ساندویچ پانل ، مصالح ساختمانی ای است که به صورت پیش ساخته در کارخانه با سفارش مشتری  (اختصاصی ) تولید می شود و پس از آن برای اجرا و نصب ساندویچ پانل به محل ارسال می شود.

ساندویچ پانل ها دارای فواید متفاوتی هستند که می توان این فواید را برای هر کاربری و اقلیم خاص  خودش استفاده کرد ، ساندویچ پانل ها دارای سه لایه هستند و در صورت درخواست مشتری این  ساندویچ پانل در دو لایه نیز تهیه و تولید می شود .دو لایه بیرونی ساندویچ پانل از لایه میانی حفاظت می کنند

، دو لایه بیرونی را می توان در انواع ورق فلزی ، چوبی و شفاف تهیه کرد و لایه میانی را می توان  از جنس پلی یورتان ، پلی استایرن ، XPS ، پشم شیشه و پشم سنگ تهیه کرد.

ساندویچ پانل ها برای ساخت انواع ساختمان های اداری ، تجاری ، صنعتی و مسکونی  و ویلاهای پیش ساخته کاربرد دارند ،ا ساندویچ پانل هابه صورت ساندویچ پانل نسوز و دیر سوز  نیز در بازار وجود دارند و عملکردشان به اینصورت است که شعله های آتش را در نقطه ای مبحوس  کرده است و در دمای زیر 1000 درجه میسوزد و تغییر شکل می دهد.

ساندویچ پانل عایق صوت ، حرارت ، رطوبت و مقاوم در برابر رانش زمین می باشد  که می توان از آن برای ساخت املاک در محل های پر گسل و پر زلزله استفاده کرد.

برای دریافت اطلاعات فنی نصب و فروش ساندویچ پانل با مشاوران و کارشناسان مجتمع صنعتی ماموت تماس بگیرید .

7865 382 0912

02832222717

ارتباط با دنیای ماموت تماس با دنیای ماموت شماره تماس ماموت

ارتباط با دنیای ماموت

ساندویچ پانل ماموت

مشخصات فنی ساندویچ پانل و تعین مقدار برای سفارش
ساندویچ پانل دیواری
ساندویچ پانل دیواری – قیمت ساندویچ پنل – ساخت اتاق یخچالی – ساندویچ پانل دنیای ماموت – نصاب ساندویچ پانل –

کانکس نگهبانی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کانکس نگهبانی با کارشناسان و مشاوران شرکت ماموت تماس بگیرید .

استفاده از ساندویچ پانل سقفی برای اجرای دیوارها

برای آگاهی بیشتر می‌توانید مقاله برای آگاهی بیشتر می‌توانید مقاله استفاده از ساندویچ پانل سقفی برای اجرای دیوارها را برای دقایقی هر چند کوتاه مورد مطالعه قرار دهید تا برای برخی از سوالات تان پاسخ مناسب دریافت نمایید. .

اتاق یخچالی و اهمیت بارگیری و تخلیه بار

برای آگاهی بیشتر می‌توانید مقاله اتاق یخچالی و اهمیت بارگیری و تخلیه بار را برای دقایقی هر چند کوتاه مورد مطالعه قرار دهید تا برای برخی از سوالات تان پاسخ مناسب دریافت نمایید. .

آیا می‌دانید ساندویچ پانل چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا می‌دانید ساندویچ پانل چیست و چه کاربردی دارد؟ساندویچ پانل از جمله جدیدترین مصالح ساختمانی بشمار می‌رود وپوشش آشیانه فرودگاهی ,پوشش سقف و دیوار سوله ,ساخت انواع کانکس و خانه‌های پیش ساخته ,ساخت سالن‌های ورزشی و سازه‌‌های صنعتی و …

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برو بالا