ورق دامپا ( اردواز ) ماموت

ورق دامپا ( اردواز ) ماموت

ورق دامپا ( اردواز ) ماموت

ورق دامپا به ورق‌هایی گفته می‌شود که برای جلوگیری از نفوذ آب به منافذ ساختمان در بخش‌های مختلف مانند سقف، دیوار، لبه پنجره و اطراف درب‌ها نصب می‌گردند. البته این محصول به‌ گونه‌ای طراحی می‌شود که زیبایی ظاهری ساختمان را نیز بهبود می‌دهد. این محصول به‌ صورت ورقه‌ای با سطح مقطع‌های خاصی تولید می‌شود که پس از نصب مانند سدی در برابر رطوبت از ساختمان محافظت می‌کند.

ساندویچ پانل دیواری – قیمت ساندویچ پنل – ساخت اتاق یخچالی – ساندویچ پانل دنیای ماموت – نصاب ساندویچ پانل 

دامپا ابزاری است جهت پوشش سازه شیروانی از زیر که سبب می گردد علاوه بر پنهان شدن سازه ،مانع از پیچیده شدن باد در زیر سازه می شود .گروه صنعتی ما موت  متخصص در ورق های شیروانی افتخار دارد خدمات زیر را به مشتریان عزیز و گرامی ارائه دهد:

تولیدات شرکت

تولید و عرضه انواع دامپا های روغنی در ضخامت 0.50تا 1میل در ابعاد متنوع  2*1 متر جهت سازه هایی که نیاز به جوشکاری دارند.

تولید و عرضه انواع دامپای رنگی در ضخامت های 0.4 الی 0.6 در طول دلخواه رنگ های متنوع سفید،قرمر، آبی ، زرد، قهوه ای ، نارنجی ، بنفش و.. که باید به صورت پرچ به سازه نصب گردد.

تولید و توزیع انواع فلاشینگ های نما هلالی بیرون ، هلالی داخل ، سه پله ، آیینه ای در ابعاد و ضخامت دلخواه و درخواست مشتری

تولید انواع آبرو و تیزه و قرنیز در ضخامت های مختلف همراه با رنگ کوره ای استاتیک

مشخصات فنی ورق لمبه یا دامپا چیست

ضخامت لمبه ها متفاوت است . گاهی ۰٫۴ تا ۱٫۲۵ میلیمتر نیز هستند . جنس لمبه یا دامپا می توانداز ورق روغنی ، گالوانیزه ، یا آلومینیوم و آلوزینک  باشد . می توان  به لمبه سقف کاذب دامپا  هم گفت. لمبه یا دامپا در پانل های سقفی می توانند به دو صورت سوراخ دار و ساده تولید شوند.       

قیمت ورق فلاشینگ ( نما دامپا )

قیمت ورق نما و دامپا به عوامل مختلفی بستگی دارد و باید محاسبه شود .

در حالت کلی و عمدتا برای بدست آوردن قیمت باید ابتدا قیمت ورق مورد نظر را بدست آورده و سپس با هزینه ی اجرت خم کاری جمع کنید این محصول برای محافظت از ورق شیروانی و دیگر موارد کاربرد دارد که در ادامه به آن میپردازیم .

قیمت ورق به کار برده شده + هزینه اجرت خم کاری = قیمت ورق نما دامپا

در مطلب زیر به چند تا از موارد مهم تاثیر گذار درقیمت ورق نما دامپا اشاره مینماییم 

وزن ورق + قیمت ورق + نوع ورق انتخاب شده ( گالوانیزه و ضخامت آن – ورق سیاه – ورق روغنی )+ هزینه خم کاری + قوس ورق ها +متراژ مورد نیاز + زوایای خم کاری 

ورق دامپا ( اردواز ) ماموت

تولید و اجرای دامپا

تولید و اجرای انواع دامپا تا ضخامت 1میل بصورت روغنی و رنگی تولید نمای هلال  داخل هلال بیرون نمای آیینه ای ( تخت) و نمای سه پله بصورت روغنی و رنگی در ابعاد برشی 33 سانتی ، 42.5 سانتی ، 50 سانتی ، 62.5 سانتی،تولید انواع  توری مرغی گالوانیزه توری مرغی پلاستیکی ،پشم شیشه در اینچ های مختلف  پشم سنگ عرشه فولادی در ضخامت های مختلف و طول دلخواه تولید قرنیز تهیه و توزیع پیچ سرمته ای خودکار.

ساندویچ پانل دیواری – قیمت ساندویچ پنل – ساخت اتاق یخچالی – ساندویچ پانل دنیای ماموت – نصاب ساندویچ پانل 

کاربرد ورق لمبه  یا دامپا

 نما و لمبه و دامپا اجزای دیگری هستند که برای ساخت سر درب ، پیشانی و آلاچیق و پارکینگ وسقف  های ویلایی ، سقف کاذب و … به کار می روند . امروزه زیبا و شکیل بودن و زیبایی نمای سازه ها از با اهمیت ترین فاکتورهای ساختمان ها هستند که باید توجه زیادی به آن شود که در سقف ویلایی شیبدار ، سردر ساختمان ها و ساختن آلاچیق ها بسیار مورد اهمیت هستند.

از همراهي و حمايتتون سپاسگذاريم

اگر از مطالب ما خوشتون آمد , پست های مشابه مارا ببینید .

سوال یا نظری دارید بنویسید .

مارا به دوستان خود معرفی کنید

ازطریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید, منتظر تماس های گرم شما هستیم 

7865 382 0912

2717 3222 028

ساندویچ پانل دیواری
قیمت ساندویچ پنل
ساخت اتاق یخچالی
نصاب ساندویچ پانل
ساندویچ پانل قزوین
ساندویچ پانل قزوین
ساندویچ پانل قزوین
ساندویچ پانل قزوین

استفاده از ساندویچ پانل سقفی برای اجرای دیوارها

برای آگاهی بیشتر می‌توانید مقاله برای آگاهی بیشتر می‌توانید مقاله استفاده از ساندویچ پانل سقفی برای اجرای دیوارها را برای دقایقی هر چند کوتاه مورد مطالعه قرار دهید تا برای برخی از سوالات تان پاسخ مناسب دریافت نمایید. .

اتاق یخچالی و اهمیت بارگیری و تخلیه بار

برای آگاهی بیشتر می‌توانید مقاله اتاق یخچالی و اهمیت بارگیری و تخلیه بار را برای دقایقی هر چند کوتاه مورد مطالعه قرار دهید تا برای برخی از سوالات تان پاسخ مناسب دریافت نمایید. .

آیا می‌دانید ساندویچ پانل چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا می‌دانید ساندویچ پانل چیست و چه کاربردی دارد؟ساندویچ پانل از جمله جدیدترین مصالح ساختمانی بشمار می‌رود وپوشش آشیانه فرودگاهی ,پوشش سقف و دیوار سوله ,ساخت انواع کانکس و خانه‌های پیش ساخته ,ساخت سالن‌های ورزشی و سازه‌‌های صنعتی و …

قیمت اتاق یخچالی نیسان

برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت اتاق یخچالی نیسان با ما در ارتباط باشید .

برو بالا